|
|
|
|---|---|
|
Har precis idag montoerat in min ipod i min BMW 528-97a (e39) utrustad med tv/navi samt bandare fram. Allt funkar å styra den me ratt och allt men får bara ett sprakande litet ljud ur högtalarna. Vad kommer detta sig? Grejjerna sitter i skuffen. I orginalkontakten satt det en liten kontakt. Ska denna också vara inkopplad? MVH Tommy | |
|
Vad använder du för adapter? Monteringsbeskrivning? M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
Köpt på densionsweden som skulle pasa. men tror det e nån inställning i ipoden. men instruktionerna e inte te min bil =( så knappar ser inte likadana ut. har prova tryckt men kommer ingen vart. TT |
|
|
Hallå Hade ingen växlare innan. Det satt en liten kontakt brevid stora kontakten. Den sitter kvar samt att ja stoppat i den kontakten från er apparat i hålet brevid. Ingen aning om det stämmer. Men har testat alla tänkbara sätt. Men står ju i instruktionerna om en setup meny i ipoden som jag ej kommer in i. Förslag? mvh Tommy |
|
|
Japp. den laddas och ja kan byta låtar framifrån och loggan syns. men inget ljud. hade batteriet bortkopplat me. Tommy |
|
|
Vanligt är ju att man sätter den lilla vita kontakten för ljudet uppochner.... den gula pricken skulle vara neråt för mig. 6a - för det är du värd |
|
|
Har du kollat så att du fått dit den svarta sladden (vid sidan om kontakten) som skulle kopplas till jord? Jag missade den och fick det beteende som du beskriver. //Niklas |
|
| testade koppla den till jord. hände inte mycke annat tyvärr =( | |
| Halloj!! Vände på kontakten å nu funkar de klockrent =) | |
|
Bara att gratulera =) 6a - för det är du värd |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.