AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
697

Inget ljud ur Ipod

Har precis idag montoerat in min ipod i min BMW 528-97a (e39) utrustad med tv/navi samt bandare fram. Allt funkar å styra den me ratt och allt men får bara ett sprakande litet ljud ur högtalarna. Vad kommer detta sig?

Grejjerna sitter i skuffen. I orginalkontakten satt det en liten kontakt. Ska denna också vara inkopplad?

MVH Tommy
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Vad använder du för adapter? Monteringsbeskrivning?

M V H
Stephan

Dagbok:Länk
Köpt på densionsweden som skulle pasa. men tror det e nån inställning i ipoden. men instruktionerna e inte te min bil =( så knappar ser inte likadana ut. har prova tryckt men kommer ingen vart.

TT
Hallå
Hade ingen växlare innan. Det satt en liten kontakt brevid stora kontakten. Den sitter kvar samt att ja stoppat i den kontakten från er apparat i hålet brevid. Ingen aning om det stämmer. Men har testat alla tänkbara sätt. Men står ju i instruktionerna om en setup meny i ipoden som jag ej kommer in i. Förslag?

mvh Tommy
Japp. den laddas och ja kan byta låtar framifrån och loggan syns. men inget ljud. hade batteriet bortkopplat me.

Tommy
Visa användare
431
Appelqvist
E70 X5 35sd -08
Vanligt är ju att man sätter den lilla vita kontakten för ljudet uppochner.... den gula pricken skulle vara neråt för mig.

6a - för det är du värd
Ni
4
NiklasB
320ci -03
Har du kollat så att du fått dit den svarta sladden (vid sidan om kontakten) som skulle kopplas till jord? Jag missade den och fick det beteende som du beskriver.

//Niklas
testade koppla den till jord. hände inte mycke annat tyvärr =(
Halloj!! Vände på kontakten å nu funkar de klockrent =)
Visa användare
431
Appelqvist
E70 X5 35sd -08
Bara att gratulera =)

6a - för det är du värd
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.