|
|
|
|---|---|
| Kollade upp priser på en inspektion 2 till min 540. BMW ville ha 7138kr medans ett annat ställe här i Karlskrona endast ville ha 4500kr för samma jobb. Är inte 4500kr väldigt billigt? Denna firma har dessutom även mycket gott rykte om sig att göra bra jobb. | |
|
Automek (som jag antar du syftar på) är billiga och gör oftast ett bra jobb. Anlitar dem själv och är i stort sett nöjd. På en 11år gammal bil kanske man t.o.m. skall överväga att serva själv, om det blir ekonomiskt lönsamt... Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
| Jepp det är dem jag menade. Vad är du inte nöjd med deras service? | |
|
Lite slarv. En sådan enkel sak som att smörja gångjärn till dörr (som skulle ingå i insp. jag gjorde), men det gjordes aldrig. Då blir man ju såklart lite fundersam. I övrigt är jag helnöjd och dom ställer upp bra, samt känns kunniga. Tror inte alls du gör fel om du lämnar bilen dit. Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Hej! Betalar Ca. 3000:- för insp 2 hos en privat BMW verkstad. Killen har jobbat på BMW i herrans många år, och kan sin sak. Slarvar aldrig. Mvh/ Viktor |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.