AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
433

e30.....

frostis
Hej jag skulle vilja få tag på vita bakljus. Nån som vet vart man kan få tag på det? Och pris tack....
JockeK
Om det är till 85-an så tror mjag det ska finnas på Länk
Fl
44
Fleshy J
320i -95
nån som vet om det finns bakljus till E30 fast med vita blinkersglas?, har själv aldrig sett det.
Jag undrar om någon testat det som sades på en tråd här för ett tag sen. Alltså att man skulle kunna "tvätta" bort färgen på glasen och på så sätt få dem vita. har nån provat??

BMW rules!
Visa användare
496
luften
e91 320dA Touring -11
Jag har sökt frenetiskt efter vita bakljus till e30(senare modellen). men det verkar inte finnas. Till äldre modellen finns det nog, ex några bilar i riegers kataloger har juh dom. O de där med att "tvätta" bort färgen kan ni nog glömma, plasten e juh färgad rakt igenom. ;)

//air
ma
272
marbjo
325cab-91
hallå alla!! ring den här killen som sägs tillverka bakljus,har ej hunnit ringa honom själv!! han heter Daniel 070-6260816
Visa användare
496
luften
e91 320dA Touring -11
-> marbjo

Jo, ja mailade honom, verkar nog finnas möjlighet att få till e30, ca. 2000 - 3000 kr snackade han om, för helvita. Men han måste fixa ett nytt verktyg, så de vore kanske billigare om flera var intresserade.

//air
Visa användare
496
luften
e91 320dA Touring -11
Här ser ni vad han skriver, dvs, det verkar som om man kan få vilken färg man vill.

->

Hej
jo det stämmer, jag tillverkar glas till lite olika bilar.
jag skickar med några bilder, detta är väldigt klara glas, det tycker jag är
snyggt, men jag kan även blanda i lite vitfärg så att det blir lite ljusare
ton på dom, eller tona svagt i andra färger.

Tyvärr så tror jag att det skulle gå på en hel del för såna här glas.
eftersom att dom är så pass stora. säkert uppmot 2000-3000:- eftersom att
jag måste göra en ny gjutform.

Mvh Daniel

<-

//air
~f
43
~fille~
320 cab e30
Jag e helt me om ni ska göra ngn beställning! 2-3000 e helt oki pris för vita lycktor..
ma
272
marbjo
325cab-91
ja jag är med också vad har han för mailadress???? jag har bara hans telnr!! vi får väl dra ihop så många som möjligt.
Moller
Har hört att det ska gå att tvätta med bromsvetska...testa det,....
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Bromsvätska????

-----------------------
Min E30:
Länk
Moller: Då blir väl glaset sprucket efter ett tag eller matt iaf... Jag är apsolut med på en beställning!

*badass toys for badass boys*
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.