|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet något bra billigt ställe o fylla ac:n i närheten av lund/staffanstorp/svedala där de är hjälpsamma? Svara här eller maila. Tacksam för svar /Daniel | |
|
Bilkylarservcie på Humanistgatan i Malmö 040-926740 eller Bil och marin el på Preem macken på Hanögatan, Malmö 040-930100 är att rekomendera Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Need For Speed i Malmö kan även hjälpa till med detta. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
Doktorn: har Tobbe verkligen accreditering eller lämnar han det vidare?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Tobbe håller inte på med ac överhuvudtaget. | |
|
U-turn: Jag hade inte sagt vad jag sa om jag inte menade det. Behöver någon hjälp med läckagetest,påfyllning mm. så kan Need For Speed ombesörja detta, troligtvis på plats oxå. Sen om det är han eller någon annan som gör själva jobbet det spelar väl ingen större roll, det går att få gjort där iaf. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.