|
|
|
|---|---|
|
vart kan man hitta gummislnagbitar som man kan skarva tryckrören med? några förslag? har kommit fram till att siliconslangar är på tok för avancerat å dyrt för mitt budget bygge...detta är de enda jag har kvar nu innan de är helt klart så förlag mottages gärna och snabbt! ///JOhan | |
|
www.speedparts.se har bra priser tycker jag iaf men annars leta upp avgasslang, grova kylarslangar eller liknande, satt sånna på min bil förr kändes inge bra alltså funkade väll kanske men aaa inte var det bra |
|
|
frågan är VART man hittar slangar billigast? tex kylarslnagar till lastbilar...eller tryckrör å gummislangar till lastbilar ///JOhan |
|
|
Fungerar precis lika bra, inte lika böjliga och snygga kanske men det är också skillnaden. Swedol har kylarslangar i många dimensioner som funkar skitbra |
|
|
Hej Kolla in denna länken Länk Har hört att lastbils- samt traktorbutiker även kan ha gummislangar till bra pris. |
|
|
hydroscand har grejjer som håller =) www.hydroscand.se där kan man få spillgrejjer för kaffepengar mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.