|
|
|
|---|---|
| Upptäckte att en av dryckbehållare som sitter i mittarmstöd bakom, har fastnat och så försökte jag att fixa så det gick att fälla ut men då kunde jag inte få den sitta där när man trycker den tillbaka dvs spärr lås. Den kom ut hela tiden. Är det nån som vet hur man demonterar och rätta till det? Misstänker det är nåt kuggspärr som har lossnat eller på något sätt. | |
|
Länk Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Tackar för tipset så ska jag undersöka det. | |
| Igår kollade jag med behållaren så det var inga problem att dra ut den. Så var det inga fel på kuggdrevar eller sånt där men såg att den där metallbiten som kuggdreven sitter där så den plastögla har spruckit lite grann. Fick limma fast den ögla och jag vet att det inte håller i längden. Så jag får på något sätt hitta på så att öglan inte spricker igen. Har inte lust att köpa en ny för ca 400 spänn. Men iallafall vill jag tacka för tipset hur man gör etc.. | |
|
Jag hade samma problem i min. Eftersom det inte är överdrivet ofta någon sitter med en läskburk i mitt baksäte slet jag ut hållaren och installerade ett fack istället. Finns att beställa hos närmaste återförsäljare, var inte dyrt alls. |
|
|
Pirat: Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Länk BMW - För att det känns rätt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.