|
|
|
|---|---|
Eliminator |
Hej alla kunniga! Detta är en grej som jag har funderat på ett tag sen jag hittade den. När man tar bort bakre stötfångaren på E30, så hittar man på vardera sida nån sorts plasthål med en lucka i. Som en hund-lucka fast i miniatyr :P (Dessa sitter innanför stötfångaren på höger och vänster bakskärm, och man hittar dom om man river inredningen i skuffen). Vad är dessa bra/till för?? Mvh fundersam BMW Nothing else |
|
det är avrinning för vatten och liknande! takluckans dränering går där, om du öppnar luckan och tittar i kanten av hålet i taket så ser du 2 hål, rensa dom om dom är fulla med skit! från dom går det en slang på varje sida ner till dessa luckor så att vattnet kan rinna ut istället för att läcka in i bilen. MVH Johan K |
|
|
Jag antar det är utblås för ventilationen. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
parolof |
jepp |
Eliminator |
Bmwfreaken: Okey det lät som en plan att skicka där eftersom jag har haft lite vatten under baksätet :) ErikW: Jadu det är det nog också :) Luften från cupen måste ju ta vägen nånstanns :P BMW Nothing else |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.