|
|
|
|---|---|
Paap Reeder |
Bodde på Njutångersgården i natt. Kl 0300 hade en saab aero anlänt till vandrarhemmet. Kl 0700 skulle han gå ut till bilen efter en tidig frukost ..... alla hjulen borta! Shit happens!! Saaben stod på 2x4 plastbackar instuckna under tröskelbreddarna som knycklats - alla 4x5 hjulbultar var prydligt upplagda vid resp hjul. Hur kul är sånt ....? Någon som känner till några "billigt vid snabb affär" aero-hjul kan väl slå en signal till polisen i hudik 0650- 35 00 0. MVH /// Paap R |
|
ushh vad tråkigt att dom orkar hålla på så där. Hade det varit tyskland så hade fälgarna ej behövt ha låsbultar... MvH Bmw 4-ever |
|
|
peter78w: kan du förklara varför för mig? Är tyskland skonat från brottslighet eller är det något jag har missat? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Tråkigt som fasen! Jag skulle anlita person som tog hand om killen/killarna om jag fick veta vem/vilka de var som tog dem. //Schnitzer |
|
| Vem har inte låsbultar på en bil med stöldbegärliga fälgar? Eller hade tjuvarna lyckats forcera dem också? | |
|
dom som verkligen är ute efter fälgar har med sej nyckalr till dom flästa eftermarknads låsbultar tyvär. sen har dom andra knep oxå. som en invändig grispitt ungefär. mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.