|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Mors! Jag gjorde ett tappert försök med detta förra våren, men det blev inte så mycket med det hela... Jag skulle tycka att det vore rätt "ball" att dra ihop några entusiaster på en och samma plats, t.ex på Djurgården eller liknande, ta en fika och snacka M! Naturligtvis ska alla olika, E30, E36, E46 komma! Kan det va nått? :) Klas BMWSC | |
|
Klas, Börja med att skicka ett mail till samma lista som du har sedan förra gången, så får vi vidarebefodra detta i vår tur. Leta upp ett bra ställe i god tid, och sätt ett datum så kommer det att bli en bra träff. Ev, kan man hyra tullinge för att köra lite oxå. /Marcus |
|
| Jag är inte ute efter att vara Festival general, jag tänkte mig kanske inte bankörning, utan en spontan "meet up" i vårsolen... | |
| varför inte både och , på Tullinge låter bra.... | |
| Jag kommer gärna om det blir på en lördag eller söndag. | |
Peter |
Kul med lite iniativ! jag kommer gärna oxå dit om det blir på en helg... mvh Peter ____________________________ www.strippen.ws - e30.dot.nu |
|
Hmm, låter lite intressant. Typiskt att det bara var M3:or dock... Kanske kan göra ett undantag? :o) /Marcus Bmwcs# 4680 |
|
|
Tjenare. Låter kul. Åker gärna 20 mil för nåt. =) Darklight: Alpinor är väl alltid välkomna. :P /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
räkna med mej... /Jonas |
|
| skulle va kul... | |
| kul , ja e på | |
E30Mpower |
Är på! Men varför inte göra det till en M och Alpina träff?! |
|
Herregud .... är det bara efter 1 april och soligt så är det självklart att man vill träffa lite ///M-vänner. |
|
|
Jag kommer...55 mil. Säg bara tid och plats :)) Pengar löser inga problem men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel.. |
|
| Jag är på! | |
|
KUL! Naturligtvis är Alpinor välkomna! :) Jag föreslår att alla som kan/vill mailar mig så föröker jag hålla alla uppdaterade på datum och plats. |
|
|
Klart intresserad! |
|
| Fixa en sån träff!De vore nåt att se. | |
| ta d inte på tullinge.De är ju för fan grusväg en bit)ler.ta d i city på en lämplig plats i maj.. | |
|
Låter som en alldeles utmärkt idé! Självklart ska alla M/Alpina ägare sluta upp vid ett sådant tillfälle, bra intiativ! |
|
| Träffen tycker jag borde gälla..93 och uppåt.m schnitzer och rieger utrustade.De finns ju jävligt fräscha 325 och 328.De blir nog glada om dom får vara me.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.