|
|
|
|---|---|
|
Så nu var det klart! Är numera stolt ägare till en 525i från '94. Den har rullat 25' och är trots det jättefin i motor och låda. Mums! :) Vill bara skriva och dela med mig av glädjen. Bilen är under polering och lite rostfix, men sedan blir det lite läckra bilder att skicka in till galleriet. hehe Fick den för 18 500 kr. Var det ett bra pris? | |
| Grattis... | |
|
Grattis:) ------ Länk Länk |
|
| Grattis. | |
| Gratulerar! :) | |
|
Det var ett bra pris! Grattis. /Per |
|
|
hheeh Tackar! :) Kul att så många kom förbi och gratulerade! Det skönaste med BMW efter att ha åkt Volvo och SAAB i många år är komforten. Borta är en motor som låter som en häcksax. Borta är en svajig/flytande gång på vägen och borta är mycket av vindbrus och däckbrum. Härligt, härligt. :) En fin motor skadar ju inte heller. ;) |
|
|
Grattis! hade Audi a4 -98 så bytte jag till BMW 525 Ia touring -01 och var så i helvete nöjd med bilen så jag inte saknade audi och kommer aldrig byta bilmärke i hela mitt liv. En gång BMW - Alltid BMW i fortsättningen! |
|
|
robotica: eheh :) |
|
| Är åxå nybliven 5-serie ägare 525iT 92 stört skön bil att köra! | |
|
Har åxå bmw nu igen... har nu en 525 ia 93 bara gått 17000 mil typ underbar bil bmw en gång bmw alltid bmw helt klart... :) BMW JUST REAL LOVE |
|
| Min första BMW va en 728I -86 vit med 17 Alpina fälgar på! | |
|
Grattis. Jag har också nuss köpt en Bmw 525IA 93 den har gåt 22´ och går helt suveränt den är dessutom M5 stylad, svin läcker. Grattis! Mvh/ Danne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.