AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
590

Måste bara berömma denna sajt

Allså måste erkänna att denna sajt är den bästa jag har varit på..

Först får man svar snabb plus att det finns mkt kunnigt folk int som andra forum dör responsen är dålig

tack en gång till autopower
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Tummen upp för AP!

//Schnitzer
Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
Jag håller med dig! Det är en riktigt bra sida med mycket folk med stort intresse och kunskap. Angående funktioner på hemsida finns en del att önska däremot! Forumet är bra men skulle behöva en edit funktion.

Det vore även bra med en egen profil/användar databas där man själv kan lägga upp sina bilder med beskrivning. Men det är ju bara kosmetika för informationen är ju ändå det viktigaste och jag har inte mycket mer att önska bortsett från en uppdatering av begagnatguiderna, E46'an börjar ju komma till åren och några FAQ's borde läggas in där.

Stor eloge till webansvariga dock! Ni gör ett utmärkt arbete och jag är mycket tacksam att denna sida finns!
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Jag tycker inte det ska vara mer funktioner. Som sagt här är informationen i fokus och låt så vara. Krimskrams kan andra forum hålla sig med. Kanske är jag konservativ? Eller gillar saklighet... ?
Cy
375
CypherX
525 e34 -89
520 e34 -88 *motorras!*
Håller helt med, ett av dom bästa forum jag sett någonsin. Även om man själv inte är så jätteaktiv forumhängare...men helt klart tummen upp !
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.