|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
jag tänkte åka ner till brostugan imorgon och lufta roadstern, hoppas många kommer. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Jag tittar nog in ! | |
|
Självklart ! Jag hörde att Andersson skulle bjuda på fika för att fira intjänade sommarjobbsslantar :) |
|
|
Hobbe: du hör så mycket :) dom första är redan slut. påfyllning kommer först den 25 alltså på onsdag. vi ses! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Snart är det Tullinge igen Andersson ! | |
|
Vi ses om ca tre timmar. Jag ser fram emot att bli bjuden på fika av Andersson ;) |
|
|
Bjuder Andersson alla på fika? :) Min: Länk |
|
| Japp, Andersson bjuder alla :) | |
|
Kolt, då kommer jag :) Min: Länk |
|
|
Håll i hatten gubbar! Markisen är på ingång, med sportläget i.... Carl - vi ska snacka lite om IPOD-lösningar. M |
|
|
Det var som mest 29 bilar fick jag det till. Häftigast alla kategorier var en DeTomaso Pantera med BMW:s V8 4.0L inmonterad ! "Powered byBMW" stog det bak Skitsnyggt bygge i motor-rummet |
|
|
Några bilder från igår kväll Länk Länk Länk |
|
| Min bil är ju inte med på någon av bilderna... :( | |
|
Det var trevligt att så många bilar dök upp. Panteraägaren är numera inbjuden till AutoPower ;) |
|
|
Instämmer i kören, trevligt att det blev så många igår. Hobbe jag lovar att bjuda dig på fika nästa gång så du får råd till en M3 E46:) och att jag därmed får köra 318is för resten av livet... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Tjena boys. Har några fina bilder på Panteran. Maila mig så skickar jag tillbaka. (Har ingen server.) Markis |
|
|
Bilder från Markisen och mig ! Länk Min 735iL -01:a Länk |
|
|
Hur långt in på hösten brukar det vara bmw träff vid brostugan? Det lär väl vara på måndag iaf? :) |
|
|
Den 19 september är sista gången, så på måndag torde vara näst sista. Om inte vädret är dåligt skall jag lufta min pärla då. |
|
| Ok, då gäller det att passa på nu alltså? Jag ska försöka få med mig en polare som köpte en e30 i onsdags också. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.