AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
748

Har Stylingkompaniet semesterstängt?

BMW_M3
tjena grabbar. undrar om det är nogån som vet om dom på stylinkompaniet har semester eller nåt sånt för jag har skrivit till dom men får inget svar. hade tänkt mej stylingpaketet streetfighter på 328 an ha de bra,,
BMW FÖLJER INTE UTVECKLINGEN BMW LEDER DEN
Am
569
Ambush
540i/6-94
Prova att ringa - dom har säkert dåligt med bemanning nu i semestertider och då hinner dom nog inte svara så mycket på mailen.
mi
55
mindbash
328 Sedan -95
Det är en märklig uppfattning som verkar finns hos allt för många företag.

Har man en officiell e-postadress ska man naturligtvis behandla inkommen post precis som vanliga brev, telefonsamtal eller fax.

Har man inte tillräckligt med resurser för att hantera kommunikationen får man helt enkelt låta bli att ha möjligheten att bli kontaktad via e-post.
Fi
240
Fidde766
328iC -95 "speciale"
Hej grabbar!

Det verkar konstigt att ni har försökt kontakta oss då vi så sent som idag har tömt vår inkorg och detta gör vi ca 4 ggr i veckan. Visst nu när vi är ont om folk så är det svårt att nå oss via telefon men mailen är ett säkert kort då detta oavsett hur upptagna vi än är ligger kvar tills vi svarar.

Hoppas att ni förstår vår sits och vi har inte semsterstängt ännu men kommer att ha ledigt under augusti månad.

Varmt välkomna att höra av er!
BMW_M3
fidde766 en fraga det paketet streetfighter pü bilden ser jag att den bilen inte har pdc, och jag har det o vill kopa paketet gar det att ordna med pdc.
ursekta stavningen men e inte i sverige for tillfellet.
en sak till efter att ha kort ner till juge med bmw so forst nu forstor jag vad ordet bmw betyder. ha de grabbar
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.