AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
3.048

X3 - fulaste BMW:n?

Sida 3 av 3
Schnitzer: Tackar för de varma orden :)

/// Olof

- Überlegenheit aus Bayern -

Länk
bmwE9: Trevligt, kaschmirbeige metallic är det :)

/// Olof

- Überlegenheit aus Bayern -

Länk
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Varken X3 eller X5 är speciellt "snygga". Inte som en Cayenne Turbo kan vara t ex. Den är läcker den!
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
X3 är stilren!

Jag behöver en Volvo lika mycket som en katt behöver en cykel...
Os
66
Osk@r
Bmw x3 3,od
Platsig inreding säger många, vad har ni i era bilar då? inte så mycket annat än plast antar jag....?
Men det är skönt att alla inte gillar samma bilar så man kan vara lite anorlunda iallfall :)

Jag själv är jag förbannat trött på Bmw´s 3-serie (e36), speciellt dom med "M optik"...
X3 är en riktigt snygg bil i mina ögon. Jag gillade först inte de svarta plastkjolarna á la Volvo XC70, men efterhand har jag börjat gilla dem (även Volvon bör tilläggas). Ser helrätt och ändamålsmässigt ut på en SUV. Det gör inte kromlister och annat blänk, det hör inte hemma på biltypen helt enkelt.

X3:an har en väligt ren och enkel design med distinkta linjer som ger ett nätt och smidigt intryck. Jag gillar att den inte är lika aggressiv och skrytigt macho som "storebror" och Cayenne t ex, bilar som retar gallfeber på vissa (men det skiter man glatt i).

Tyvärr känns inte inredningen lika solid och välbyggd som i de flesta andra BMW, men det kan jag leva med. De flesta andra jämförbara bilar är dock värre. T ex VW Touareg: Smäckig hårdplast och fuskträ så långt ögat kan nå - Koreavarning!

//Chrille
Snygg??? Länk
Njuren
Snygg inredning
Njuren
Snygg inredning
M-Paketet ser för bedrövligt ut, likaså hålet under njurarna...
Synd på en körmässigt trevlig bil.

No More Limits!
Jag tycker också att M-paketet ser hemskt ut. Gillar inte att luftintagen samt dimljusen sitter i en stor "grop" i frontspoilern...

Dessutom tycker jag att dylik styling, M-sportchassi mm är smått patetiskt på en SUV. Vill man ha en riktigt sportig bil förstår jag inte varför man väljer en X3 M-sport istället för t ex en 330Xi Touring...? Men man ska nog inte begripa sig på allt här i världen...

En X3 utan M-sportpaket och med standardchassi (och gärna logom skitig :)) är mycket mer ändamålsmässig och riktigt läcker.

//Chrille
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.