|
|
|
|---|---|
|
Har varit o kollat på X antal 528or denna vecka o fastnat för en som är i mycket bra skick, har inte hittat något fel alls igentligen! 528 -97. Import 2000, 19400mil, fullstämplad servicebok, (två olika verkstäder). två ägare i Sverige som känner varandra. Svartmetallic/Svart inredning, Steptronic, regn.sens, M-multiratt/knopp, Prof.stereon, Färddator, Dubbelklima, Dubblarutor, GSM, Xenon. Ingen rost. helt rent o fräscht överallt... Helt original. Vilken prisklass ligger denna i? Får den för 70,000:- Hällre älskad för den jag inte är än hatad för den jag är! | |
|
Vad begär säljaren? // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
säljaren begär 75,000:-, har prutat ner den till 70,000:- Hällre älskad för den jag inte är än hatad för den jag är! |
|
|
Låter rätt ok i mina öron om bilen är ärlig och fin. Synd att skinn saknas. Har du nån länk till bilen? |
|
| Låter ok tycker jag, även om den saknar skinn som givetvis är ett minus i nästa led. Är du säker på att det inte är någon rost, t.ex. under dörrar, tanklocket, bagagelucka? | |
|
Visst är avsaknaden av skinn ett stort minus, men ja står hellre över skinn och får en bra fungerande bil. Finns ingen rost, ytterst lite vid bagageluckan. Tänkte faktiskt köpa den imorrn men de som gör mig skeptisk är att den känns trött mot de andra jag kört. Gasar man på så den växlar ner till 2an och hamnar på runt 2varv så känns den väldigt trött för att sen bli piggare på högre varv. Den liksom stånkar sig fram eller hur man ska förklara de, är dessa bilar så? Hällre älskad för den jag inte är än hatad för den jag är! |
|
|
Länk Hällre älskad för den jag inte är än hatad för den jag är! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.