AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
701

330i e90 september order

Si
70
SiggeL
330i e90 -05
har precis beställt en 330i e90 som kommer att byggas i slutet av aug (v34), har hört rykten om nyheter i sept; nya färger, modeller, komfortöppning etc. Frågan är, ska jag skjuta på lev en vecka för att ev. kunna få nyheter (inte intresserad av komfortöppningen eller annan färg, modell). Får jag en 06a?

mvh/S
Du ska helt klart vänta nån vecka så att du får en 06:a.
Det kommer fler färger och M-paket och fälgar.

Vad menar du med komfortöppning? Det finns ju nu.

Keep your distance!
Jag trodde att det var längre leveranstid än så. Jag beställde min 325i V.20 och den ska byggas V.37. Det är kanske längre leveranstid på 325? Från vilken vecka är det 06:or som tillverkas?
Si
70
SiggeL
330i e90 -05
Ja komfortöppning finns med i kataloger, har läst amerikanska forum. Det kanske är annorlunda för dem.

/S
Ko
475
Korak
330 cab 03:a M-sp såld
518 - 90 såld
x3 msport 3.0.d 2015
komfortöppning har jag för mig är att bilen öppnar sig själv när du närmar dig med den s.k nyckeln tror inte att det är standard.
var med i tillvalslistan tror till och med att det finns med komfortstart du behöver inte sätta i vad det nu är man startar med. tror det kostar runt 6 papp så du är lycklig clubsport om du har det. Ett helt klart oumbärligt tillägg.....

mvh
Si
70
SiggeL
330i e90 -05
Kollade med säljaren, om jag fattade rätt ska det vara oktober produktion för att få en bil som räknas som en 06:a. Nån som kan bekräfta?

Orkar man vänta till oktober produktion med lev. i november? Tror jag kör på produktion v.34 som planerat. Vad tycker ni?

/S
Tycker att du ska vänta, det är alltid nån liten grej som dom ändrar på och du kan välja en trevligare färg än vad som finns nu.

Komfortöppning har funnits sen premiären.

Keep your distance!
gr
407
grizzli
Skoda Fabia 1,2 TSI 105 DSG7 - 11
Vänta! ;-)

MVH//Anton

BMW - Der Deutsche Kraftwagen

320:n
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.