|
|
|
|---|---|
|
Hej! Sitter och funderar vad jag ska köpa för front nu så här inför Vallåkra och allt :) Har kikat på sex stycken, vad tycker ni? Länk Länk Länk Länk Länk Länk Bilen: Länk | |
| Jag tyckte om den första, men det är jag det. Ska själv köpa Länk när ekonomin tillåter det. :) | |
|
De tre första fronterna e tillverkade "in-house" av Styling Kompaniet har ja för mig....Nåväl inget fel med det! Köpte en sådan "M3" front av de till en E36:a jag hade,helt OK passform!Men "finishen" (ca 2-3 år sen) var inget vidare...Lackeraren fick slipa o spackla en hel del innan jag var nöjd...O man ska komma ihåg att tid är oxå pengar...Så en spoiler som är billigare i inköp kan i slutändan bli dyrare pga att mer förarbete krävs...Tänk oxå på att "pirat" fronter oftast limmas fast i stötfångarbalken...De va inte så lätt om man får tro lackeringsverkstaden... För övrigt så "röstar" jag på ACE-fronten som e en kopia av original M3,länk nr 2 har ja för mig |
|
|
Personligen tycker jag att "vanliga" m3 fronten är klart snyggast på e36:an. Spika dit en gt-läpp i kolfiber åsså så blir det griiimt. /Eje |
|
|
Har nog bestämt mig för en vanlig M3-front men har svårt att hitta en som inte är helgjuten! På stylabilen har de men de har semesterstängt till den 16 augusti och den 17 måste fronten sitta på bilen lackad o klar :/ Någon som vet någon annan sida? Bilen: Länk |
|
|
Beg. på PowerBörsen? Finns väl en del där, kleta på lite färg så borde de bli som nya??? Även riktigt snyggt med klarglas dimljus till den. /Eje |
|
|
Nr 2 /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.