AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
2.214

Viper vs M roadster igår

Var det någon härifrån med en grön Z3M som blev ifrånkörd av en röd Viper vid Drottningholm igår? Det såg kul ut!

Min M5 E34: Länk
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Det var Caspar :) Vipern är hans svågers brors om jag inte minns fel.

/Masten
Var e Caspar??? Det är frågan!
Lyssna efter det hulkande ljudet... =)

Fredrik M
Frustrerande med jänkare som fimpar en så där lätt. Jag lider med Caspar!!!
Själv blev jag frånkörd av den nya Corvetten i helgen. Hade ingenting att bjuda emot :-( Kändes rätt trisst, jag brukar ju äta Corvette till frukost annars, speciellt när det svänger lite men den nya är riktigt vass.
Hej

har också blivit frånåkt av en röd viper i solna, fast det känns väl ganska rättvist på nåt sätt.. v10 är ju ganska grymt ändå. Ganska orättvist var det dock förra veckan utanför oxelösund, en jäkla saab 900 som piskade skiten ur mroadstern :-(

Han låg klistrad i häcken till 160 sedan bytte han fil och visade var skåpet skulle stå...... hörde bara ett jättepyys sen var han lååångt borta, har aldrig blivit så förnedrad. Kom inte ikapp fastän jag gav allt som fanns.

Måste man byta bil nu eller?
Be
1.902
Beppo
M roadster -00
Tesla Model Y Performance - 24
Tesla Model 3 Performance - 21
Audi A3 1.8T - 03

:D Ha ha, ja, min syrra har en saab 9-3 med turbo, jag kan höra med henne om du vill byta mot den.... ;-)
Var det den gamla eller nya Vipern? Den nya var ju istortsett lika snabb runt Top Gears bana som M3 CSL enligt senaste programmet.

"De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon."
Uprepar: Var e Caspar??
Ho
1.395
Hobbe Z4
BMW E82 1M -11
BMWCS/BMWSC
Stockholm
Caspar är just nu i den finska urskogen, och slappar med en bok i handen.
Jaha där ser man. Saknar hans Terror inlägg.
Ho
1.395
Hobbe Z4
BMW E82 1M -11
BMWCS/BMWSC
Stockholm
MAXEY,

Passa på och njut av lugnet :)
An
779
Anders Olsson
M Coupe 99:a
Det blir lätt tråkigt om det är för lugnt..

Z MMM Coupe
>oskar k

Hehe....känner mig lite skyldig till incidenten utanför Oxelösund. =)
Vet inte om du tyckte....men din flickvän i passagerarsätet såg ut att ha kul. ;)
Alltid kul med ett litet spontanrace....fick ju tummen upp av dig sen när vi saktat ner lite. Så du tog det ju väldigt bra. ;)

Fin bil förresten!

Mvh Magnus

900 2,3T
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.