|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag har sökt nätet efter hållare till mina nya skyltar utan eu märke. men det finns banne mej inte. Skulle vilja ha i krom men det verkar var omöjligt. Snälla är det någon som har ett tips om var jag kan hitta hållare någonstans... Har redan blivit stoppad av farbror blå, klarade mej den gången.. /Micke | |
|
Varför inte beställa skyltar med EU-märke? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Det finns väl, fast inte i krom: Länk | |
|
-erik w Varför ej eu märke.. tycker det ser fult ut med s:et powermac Nä, det verkar inte bättre.. har letat, tänke om jag missat något |
|
| Köpte bra hållare på Billia utan reklam och givetsvis skyltar utan eu ring. | |
|
Kanske inte är så fasligt snyggt med EU-märket på skylten. Men det är bra mycket snyggare än att slappa på ett stort klistermärke någonstans i baken när man ska köra utomlands. |
|
|
Håller med, jävligt fult med EU-Skylt! ------ Länk Länk |
|
|
Det är bara att gå in på mekonomen så beställer dom en hållare utan eu-märket.. Så gjorde jag! --- King of the road |
|
| Var kan man köpa reg hållare där det står bmw power? | |
|
På mekonomen kostar dom 24:- om jag inte minns helt fel. Min bil: Länk /Daniel |
|
| Här kan man köpa kromade skylthållare om det var ngn intresserad!? Länk | |
|
-tobbe_sund Dom är ju bara till skyltar med eu märke.. Jonsson Är det utan reklam? även utan reklam plats..? /Micke |
|
|
Såg en "EU" skylt med små döskallar istället för stjärnor det vore passande i dagsläget. Mvh Danne -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
OJOJ! 598kr för 2stycken nummerplåtshållare i krom??? Kostar ju 10eur/st i tyskland på varenda skyltbutik ju! 249kr/st på denna firman -> Länk är ju rena rånet! |
|
| Finns förresten skylthållare i plast till de "gamla" mindre nummerskyltarna på exempelvis mekonomen att få tag i. Är egentligen till för de gamla plastskyltarna men nya plåtskyltarna utan eu-symbol passar också med lite trix. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.