|
|
|
|---|---|
|
jag har en m535 som är näst intill färdigkonverterad nu, sitter saab 9000 ic, sotr garret turbo, BMW745 wg och 3n 25 mm dump. nu till grejjen, att jag inte riktigt har kommit överens med mig själv om hur bränlsefrågan ska lösas! ska de vara extra spridare på tryckvakter? eller ska jag satsa på att skaffa typ 300++cc spridare och en progressiv btr typ 1:1,2? vilket blir bäst? ///JOhan | |
| De är bara o fetta på med bränsle! | |
|
ja man fettar ju på med bränsle med båda förslagen jag gav så... frågan är bara vilket som blir bäst? jag funderar ev på att ta spridare från s**b 9000 turbo å sätta dit å spänna upp lmm lite, tror ni de räclker för att ladda o,4-0,5? elel rkommer den gå dåligt på låga varv då... ///JOhan |
|
|
Prova? det låter som en helt okej ide. Om du inte behöver köpa dyra utan kan låna/har/skaffa det billigt. |
|
|
värsta är ju att dom där saabla s**barana har 5 cylindrar :( jag vill ju 6 st spridare...undarar just om de är lika spridare i saab 9-3 och 9000 turbo...kan testa mig fram. annars kan man kanske rota tag på spridare från BMW 745 turbo och köra med org. lmm, dekan ju och fungera ///JOhan |
|
| saabar med 5cyl finns inte. Du måste förväxla saab med volvo | |
|
äh, samma lika ju :) intehpller man reda på sånt där heller...men de är inte relevant ///JOhan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.