|
|
|
|---|---|
|
Jag vet inte men jag har varit ute efter lite slutsteg och basar. Bla Genesis, DLS, Kicker. Har svarat på ca 25-30annonser under ca 1mån via mail samt skickat sms på över hälften. 4pers har svart resten har man inte hört ett dyft av. Utav dessa 4st har jag i princip bara haft penga överföringen kvar innan grejerna är mina, men döm av min förvåning när det kommer undanflykter som. -Måste på jobbarresa i 2mån, (Snubbe som jag har köpt grejerna typ två gångar av snart) Ingen deal. -Det strulade med posten (Haft mailkontakt konstant i 3dagar) Nu verkar det rinna ut i sanden. Ingen deal. -Aaaaaa jag har 2pers till som ska köpa grejerna, de kostar 1000:- mer nu om du ska ha dem. (Snubbe som bara skulle skicka grejerna till mig hade gett min adress och allt, annonsen va 3mån gammal och jag hade inte prutat ett öre) Vad är det som är fel på personer som säljer beg bilstereosaker? Jag har sålt mängder med saker och svara på alla mail och telefonsamtal även om grejerna är sålda. Blir så trött för väl köpa i affärerna istället. MVH | |
| Bestäm träff istället och åk till säljare och köp grejorna personligen , då vet du också vad du får! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.