|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tycker att nya 3-Serien ser ut som en vanlig japanare. ingen passion och as ful... baksidan är en katastrof, misstar den helatiden mot en nissan eller toyota.. :( M paketet höjer bara bilens utseende till en X-3 snarare än sportighet, fälgarna???? skulle det vara sport fälgar? såg ut som vilka standard fälgar som hälst från Ford Mondeo ST modellen eller vad det nu va. Tråkigt att BMW's nya 3-Serie, har skändats så grovt. gillar man inte designen från första början så är det inte bra! att lära sig att gilla designen är bara att lura sig själv... Jag får vänta ett par år tills Bangle designen får ett slut. inga nya BMW'n för min del fram till dess. får hålla mig till min M-Roadster som äro tidslös och vacker som få, kärlek i första ögonblick! det kallar jag design. |
|
|
Köper du bara BMW för att se snygg ut? Jag har alltid köpt BMW för att köra dom... Utvecklingen går trots allt framåt och Bangles BMW:ar kommer att se fräscha ut även i framtiden. Väldigt få av dom BMW som gjorts på exempelvis 80 o 90-talet är vackra. E30 undantaget. No More Limits! |
|
| Håller med dig Clubsport, jag köper också BMW för att köra, inte för att ha en snygg utsida. Däremot skulle jag inte stå ut i flera år med en ful interiör, för den får man ju se en hel del av vid körning. Som tur är tycker jag E90 är klart snyggare inuti än utanpå. | |
|
Visst är det viktigt att bilen är trevlig att köra... MEN inte F-N skulle jag köpa en bil som jag tycker är ful, bara för att den är trevlig att köra! Jag köper bilar som jag tycker är vackra OCH är trevliga att köra.. |
|
| Jag tycker E60 är ful utvändigt, men det skulle inte hindra mig från att köpa den. E90 är inte snygg heller exteriört, men bättre än E60. Nästa bil blir högst sannolikt en E90 för min del. | |
|
Jag gillar verkligen BMW:s nya design. Samtliga årets modeller är otroligt snygga i mina ögon, särskilt 5- och 7-serierna. Däremot är de flesta äldre modellerna inte mycket att komma designmässigt, i mina ögon. 3-serien blev inte riktigt snygg förrän E36 kom till. E34 första snygga 5-serien. E38 är första snygga 7-serien. Det mesta innan dess, t ex E30 och E32 är inga skönheter precis, som jag ser det... //Chrille |
|
|
Självklart så tycker jag att BMWarna är snygga, men många verkar köpa bil bara för att glänsa och för att få status. Det skulle vara kul att se hur BMWarna sett ut om det gamla formspråket fått råda. Förmodligen ingen hit. Blir bara så less på alla som jämt o ständigt ska klaga på hur fula dagens BMWar är... Tyck gärna det men håll det för er själva. BMW Group går ju ganska bra nu så det är väl rätt många som ändå tycker om hur dom ser ut nu förtiden. No More Limits! |
|
|
Tycker det är först på senare år bmw har blivit snygga. Fördtår inte alla som dömer ut bangle han är definitivt nyskapande. Skulle vara intressant att se vad folk säger om 30 år. E.klass av förra modellen var grotesk och såg gammal ut direkt den nya stod sig bara nåt år innan den kändes gammal för att inte prata om A6. Den första 7:an som kom från bangle var mördande vacker sen har han bara fortsatt. Fast man får nog inte vara bakåtsträvare för att gilla hans designspråk. Skulle inte vara speciellt roligt om bara plåten var ny men designen den samma. |
|
|
Jag älskar att köra BMW äger 2 st själv.. men tyvärr så faller inte dem nya linjerna mig i smaken... Jag kan inte vara stolt om jag hade en bil som skulle misstas mot en japanare bakifrån :( 5-serien är väl den jag kan acceptera mest men endast från vissa vinklar 30 grader snett fram med en viss lutning så att bagage luckan döljs ;) Nog är det sant att designen har ändrats men det finns modern design som ser bra ut på nya modeller, hatar att erkänna detta men Mercas nya CLS är vacker. Enl Automotor så har BMW börjat falla i försäljning jämfört mot förra året. Jan - Juni (Svedala) 3-serie -4,6% 5-serie -13,7% Z4 ? har ingen data men det går trögt. 7-serie ?? 6-serie ?? Är det någon som har % siffror för övriga modellerna eller från andra länder? kan vara intressant att se hur folks design sinne ändras från land till land. vi har juh trots allt väldigt låga räntor så bilregistreringen i sin helhet borde vara god för i år. FANATISKA INOM MIG :) Man kan inte skapa en bil med blinkers som ögonbryn, nya 3 serien och Z4:an & 6Serien & 7Serien ser ledsna ut! hur F****N kan man acceptera en ledsen bil med grymm motor det är ju ironiskt. Vissa skulle kalla det som konst i sig? Mona lisa? ;) |
|
|
"Blir bara så less på alla som jämt o ständigt ska klaga på hur fula dagens BMWar är... Tyck gärna det men håll det för er själva" Det var det dummaste jag hört! Detta var ett forum öppet för alla åsikter & smaker! |
|
|
robertg71: dom siffrorna ska ses mot bakgrund av att nästan alla märken backade i juni. Juli siffrorna kommer att se bättre ut för nu börjar E90 bilarna att levereras till kunderna. Constrictor: Så det är inte öppet för min åsikt då? När samma personer skriver samma skit om nya BMW modeller gång på gång så börjar det bli för mycket, det räcker väl att dom säger det en gång, så vet vi det. No More Limits! |
|
|
Clubsport, läs min text igen.. Forumet är öppet för ALLA åsikter & smaker.. ÄVEN din.. Men även de som inte tycker att din bil är vacker.. Släpp det, inse att smaken är som baken! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.