|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
vilken läcker bil ,ska maLänk byta? Länk | |
| ja | |
|
Behöver jag svara? Lova bara att kika in om mig när du hämtar den från Tyskland ;) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Det är väl ingen original B12? Jag tolkar det som den är ombyggd i efterhand eller är min tyska så dålig? ___ //Ulf |
|
|
Den är ombyggd och då blir det svårt att regga i sverige + företagets namn inte klingade så vackert i min öron. M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
Den bilen skulle jag inte ta emot om jag fick pengar för det. Den ser läcker ut men är som sagt ombyggd och därför omöjlig att regga i Sverige. Med tanke på firmans namn är det med största sannolikhet en gammal krockskadad skrothög som de fixat till. Och priset är helt åt pipan! Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
| den var väldigt snygg...ovanlig färgkombination men väldigt snyggt...som dem andra säger så är det ingen orginal alpina och då är det inte intressant längre...det där i nackstöden är det tv eller spegel? | |
|
Fasen, jag trodde att det var en riktig B12 med Individualgrejer. Typiskt! :( //Schnitzer |
|
|
bmw_jerry: Speglar ___ //Ulf |
|
|
Det är något speciellt med E38 och 20" Alpinafälgar, så snyggt! Gillar färgen på skinnet. bmw_jerry: Jo det är speglar i nackstöden, så att brudarna där bak kan snygga till sig om jag förmodlingen hade rastat 12olvan vid en eller annan korsning ;) ;) Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
|
Dragolito: Håller med dig! Ser fruktansvärt bra ut med 20" på E38! Vi kan inte vara själva med att tycka det. :) //Schnitzer |
|
|
Äh jag behåller nog min bil ett tag till.Länk Länk |
|
|
WAN: Det gör du rätt i ;) ;) Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
|
WAN: Den var inte dum :) //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
Sitt inte och döm företag utan någon som helst fakta, visst kan det blir problem att regga i Sverige men det finns inget som pekar på att bilen skulle vara oseriös trots att den är ombyggd vilket tydligt syns på interiören. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
E38B12, Företagsnamnet räcker som bevis i detta fall... Även om vi nu ponerar att bilen är seriös, välbyggd och fin, så är priset ändå åt skogen för högt! Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Vad betyder namnet på svenska då , är ju lite kass på tyska... Billy B-10 Länk |
|
| Unfall betyder väl olycka/accident? | |
| even_s, japp. | |
|
ARO Unfall und Gebrauchtwagen/Export ARO krockade och begagnatbilar/export MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Hmmm , ja det namnet klingar faktiskt lite illa.... Billy B-10 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.