|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder. Jag har haft endel BMw genom åren. Nu äger jag dock en Mercedes CLK240 som jag bara älskar komfortmässigt....men det är ju ingen racerbil precis:-). Dock väntar utökning och därför siktar jag att återgå till just BMW. Har kollat lite på en 04 525 touring (E61). Nu till frågan är om ni som äger en sån är nöjda med ekonomin och kvaliteten på dom? Tacksam för svar.... BMW!!! | |
|
Bilen går bra, helt OK med power för en sugmotor och mycket bra komfort! Funderar du på en beg skall du leta efter en med konfortstolar, stora ACn, aktivstyrning och PCD. Det är en stor bil så aktivstyrning gör den smidig och en underbar stadsbil även för sambon. Kvaliteén är bra. Inte mycket krångel, småsakerna har man haft lösningar på. Inte som på många andra märken att kunderna måste hitta felen åt tillverkaren. Ekonomi och BMW? Vad plånboken säger och själen är två helt olika saker... Enda som kan sägas att den vill ha rätt mycket soppa och att den med 192Hk motorn har ca 20k sämre andrahandsvärde. (Givetvis har jag en sådan... :() |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.