|
|
|
|---|---|
|
Jag har en BMW 318 från 1987 som gått 8000 mil i princip ingen rost, baksätet använt två gånger. Bilen har aldrig fått en anmärkning och samtliga besiktingprotokoll finns sedan bilen är ny. Servad och fin allt fungerar och mycket fräsh, hur mycket betalt skall jag ta för den bilen? Funderar som rubriken antyder på en ny bil och hade tänkt mig spendera runt 150 000, hur mycket BMW 3 serie får jag för det? Vad hade ni rekomenderat för någon? | |
|
Länk / Joakim Länk |
|
|
Sorry, missade att du frågade om din befintliga bil...men jag har ingen aning om vad den är värd. Kolla om det finns likvärdiga på Powerbörsen, Blocket, BytBil... / Joakim Länk |
|
|
Tackar för länken till tråden. Anledningen till att jag frågar angånde vad man skall ta för min 318 87 är att det inte säljs några med så få mil samt dessutom är i fin fin skick. |
|
|
Om du kollar Powerbörsen och Blocket, så ligger en 318 1986-88 på allt mellan 2' och 25'...vissa har gått 12-14' mil, andra mer än 25'... / Joakim Länk |
|
parolof |
jobbarpolarn sålde nyss sin -87 316i i motsvarande skick och med historik för 18K, men den hade gått runt 16000 mil tror jag |
|
Tackar för hjälpen. snart lär ni finna den till salu i powerbörsen skall bara finna en ny bil först. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.