|
|
|
|---|---|
|
Länk - diamantsvart-met. M5touring, 93-årsm. med 18"-fälgar stals natten till igår utanför HAMBURG - ägaren hade just investerat EUR 8000 i bilen dvs. mer än många är villiga att betala för en sådan bil, bilen är därmed i mycket bra skick - HÅLL UTSKICK !! mycket synd on den killen, låt oss hjälpa om vi kan ! M5touring register | |
| Jag håller koll här i Älvsjötrakten..... | |
| Har inte sett den här i Sundbyberg. Men jag säger till om den dyker upp...hehe...:-) | |
|
Man vet ju aldrig om den kommer att dyka upp i Sverige! //Schnitzer |
|
|
ibland är världen mycket liten och M5touringar har tendens att röra sig mot SE,FI,DK,NO - av någon anledning misstänks denna bil att ha flyttats till Danmark, DET har jag svårt att tro OM den inte är tänkt att slaktas förstås (det vore dessutom MYCKET synd om en riktig fin bil !) - M5touring register |
|
|
Vad var det för 18-tummare? Såg en utlandsreggad diamantsvart M5T härom dagen här nere i Skåne. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
18" Artec stod ju i tråden..*L* Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
E38B12: Kör du M5T-spaning på din semester? ;-) Lät ju som den blivit stulen under natten till igår så om det var tidigare än i går du såg den så är det knappast samma bil. ___ //Ulf |
|
|
E38B12@ tack ändå ! - själv är jag på -M5touring-spaning inte bara på semestern, stulna eller inte - men jag är ju drabbat av någon form av sjukdom ;);) - tacksam för alla tips för ägaren's räkning, om någon verkligen ser bilen skriv då gärna någon råd i det tyska forumet eller skriv till -HD91- (jag kommer att vara utan data men med M5touring i några dagar framöver ;) M5touring register |
|
| Ska hålla ögonen öppna här runt Jönköping. | |
|
Programmer, Nej men jag har sett två stycken så semestern är lyckad! :) Det var i måndags eller tisdags. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.