AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.692

Fin 750 till salu

Var inne på en av byns mera seriösa bil firmor Häggenäs auto och sprang på dena E32 750iL: Länk en gammal privat import (-97) med en ägare så till det yttre väldigt snygg och fräsch ut och att milen verkade OK med det utvändiga skicket på bilen, nån hugad spekulant??

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
LT
673
LTK
E39 525i Touring M-sport -04
Den var snygg.. Man saknar sin E32a

mvh Johan.

Länk
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Man skulle nästan slå till, men för de pengarna får man en 750 -93 i Tyskland. Kanske inte den finaste men i någorlunda bra skick.

//Schnitzer
Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-24
Själv skulle jag inte ge dom pengarna för en E32.

denna kan kanske vara ett alternativ för mindre än halva summan, fin lågmilare den med:
Länk

BMW CS #5139
Visa användare
ProPro-medlem
712
maverick_750rr
E38 750iL -00
individual
F02 760Li -15
individual
E36 323Ti -99
individual
Den i Höör är verkligen ruskigt fin men saknar ju de små små detaljerna som gör att man känner för att betala det överpriset de begär.
Den kunde gärna haft en ball lur, softclose, elsäten bak(?) och kanske armstöd och nåt till som gör att man backar =/
Vet inte vad det är men den väcker inte mitt habegär direkt.

Tänkte iaf dra o kolla på den i dagarna när jag ändån svänger förbi.

Finns det dubbla avgasrör att tillgå som till E38? Det ser riktigt snyggt ut anser jag.

Polarens E38 har elstyrd baklucka, fanns det till E32? Det är så överjävligt ballt när man öppnar den från macken på väg ut o folk bara kliar sig i huvet =)
Visa användare
ProPro-medlem
712
maverick_750rr
E38 750iL -00
individual
F02 760Li -15
individual
E36 323Ti -99
individual
Nu kom jag på vad bilen saknar som gör att den inte ser mycket ut för världen, nämligen ett par normala fälgar man kan vila sina ögon på.

De fälgarna som sitter på kan man montera vinterdäcken på och sen köpa sig ett par fina sommarfälgar - sen har man förmodligen en av skånes finaste 750iL.
maverick: Hörby..

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
Visa användare
ProPro-medlem
712
maverick_750rr
E38 750iL -00
individual
F02 760Li -15
individual
E36 323Ti -99
individual
Den har gått ner i pris nu - 7000pix mindre.

Snart blir man ju sugen nästan..... ett par ordentliga fälgar till den så bryr man sig kanske inte lika mycket att den är snikutrustad va?

Länk
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
En 750iL är fruktansvärt fin bil. Är själv väldigt sugen på 750, men jag känner på mig att det kommer att bli en kortversion.

Föresten, i bakgrunden på bilden ser det ut att vara en Alpina B10, kanske med Bi-Turbo. Någon som vet?

//Schnitzer
Visa användare
ProPro-medlem
712
maverick_750rr
E38 750iL -00
individual
F02 760Li -15
individual
E36 323Ti -99
individual
Det finns risiga vrak till 750iL.

Drömmen är helt klart en 750iL "med allt" bara för att det ska vara så. Fast det verkar ju inte finnas en enda.
Av alla som finns till salu på de större bilsäljarsajterna så är det inte EN enda som lockar min plånbok. Antingen saknar den det ena eller så saknar den det andra....

Drar nog o kollar på den 750iL i Hörby imorgon - kanske den är ett riktigt fynd trots allt =)

.... borde nog sköta mitt jobb nu istället för att surfa här!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.