|
|
|
|---|---|
|
Undrar om någon som har samma problem som jag.. oljetryck och oljetemp displayen funkar ej! Någon som haft samma problem? eller kan tipsa mig om problemet?? Speed limits are for pussies | |
|
Har du haft bilen avställd en längre tid typ under vintern och nyss startat upp bilen,så skulle jag tippa på ett dåligt batteri. Så va det med min efter vinter uppehållet, fast då va det turbotrycket + temp bakaxel som inte lyste men man såg siffrorna lite svagt. Det var Ando som tipsade mig på Alpina Träffen i Mantorp Park. För när jag åkte dit så funkade inte dom mätarna och sa det till Ando, och då sa han direkt att det va batteriet och mycket riktigt när träffen va slut och jag startade upp för hemfärd så funkade det och har funkat sedan dess. Sträckan till träffen va ca 10 mil Lycka till //Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Tack för tipset Lazy men tyvärr.. Batteriet är helt nytt! Laddtrycksmätaren och axeltempen ser man klart, förutom att axeltempen inte ger någon signal men det hör inte till diskussionen. Oljetemp och oljetryck visas inte ens displayen är helt svart! Speed limits are for pussies |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.