|
|
|
|---|---|
|
Hejsan,om några månader smäller de!Ska köpa en E-39(vilken är ej bestämd än)svart blir den med största sannolikhet! Grejen är den att jag vill ha en svart fälg alt mörk grå,sedan vill jag ha själva ringen kromad.Har ni nån idè vart jag kan finna detta? Jag må vara otydlig men förhoppningsvis så har ni överseende med detta och ger mig lite hjälp=) Tack! | |
| Jag har låtit svartlackera mina fälgar förutom yttre kanten som är högglanspolerad. Kostade runt 2000:- för alla fyra fälgarna. Det är väl det enklaste Du kan göra - köpa en uppsättning fälgar som Du tycker om och sedan låta lackera dom. Dock är detta inte pulverlack. | |
|
Här finns ett par modeller med svart centrum och polerad fälgkant. Länk Om de finns till E39 låter jag vara osagt. Fredrik M |
|
|
Ambuch:Jag tror ditt förslag är det mest realistiska för mig.Tack! Fredrik M: Du hittade riktigt fina fälgar men dessa ser onäkligen dyra ut!? Tack ska ni ha killar! |
|
|
Tenzo R Passion 5!!!! Skitsnygga fälgar om du köper de svartlackade... Tyvärr tror jag det är fel bultmönster.... Men de är så otroligt snygga! MUMS! (har tyvärr ingen svart bil själv, så jag ska köpa några andra fälgar) Men lämna in på lack kostar inte så mycket. Som någon skrev här ovan så hade han betalat 2000 för alla fyra. Och då kan man ju hitta exakt de fälgar mna vill ha... Skriv på för sänkt bensinpris!!!! www.bensinskatteuppror.se/ |
|
|
var kan man köpa Tenzo R fälgar i Sverige gärna i skåne ???? BMW FÖLJER INTE UTVECKLINGEN VI LEDER DEN. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.