|
|
|
|---|---|
Grusse |
Jag har funderingar på att lackera om mina AC Schnitzer Type II fälgar, men jag vill så klart inte att den lilla schnitzer loggan som finns på en av ekrarna på varje fälg ska försvinna så jag undrar om någon vet att den finns att köpa ny? Issåfall, vilka ska jag kontakta för att få tag på dessa dekaler? |
|
Prova kontakta AC-Schnitzer i Aachen. Det är nog lätt för dem att skicka iväg 4 stycken loggor åt dig, frakten borde inte heller bli så dyr. För du menar väl den runda plastdelar med AC-Schnitzer-märket? Om du syftar på dem samt att de inte är så farligt slitna så kan du nog behålla dem och använda de igen. Tror inte att det blir någon större nyans mot vanliga faktiskt. //Schnitzer |
|
Grusse |
Nej, det var inte den som jag tänkte på. Det jag menade var själva logon som står på en av ekrarna på varje fälg. Det är nästan samma färg som på fälgarna, så man får titta ganska noga för att se den. Det ser ut som att det är en dekal som är klistrad och sedan klarlackat över den. Jag ska titta om jag hittar någon bild som jag kan länka till. |
|
Förstår inte riktigt vad du menar, men en bild säger ju 1000 ord :) //Schnitzer |
|
Grusse |
här kan man se texten skymta lite grann på en av ekrarna, men det var inte särkillt bra bild. Länk |
Grusse |
Länk |
|
Jaså, menar du dem. Det borde väl gå att beställa från AC-Schnitzer i Aachen. Skicka e-post till dem och fråga. //Schnitzer |
|
Grusse |
Är det Ac-Schnitzer.de? |
|
ja precis, Länk //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.