|
|
|
|---|---|
|
Tja. Har spanat in en 528 med m-pkt å lite annat lullull. Länk Nån som vet nåt om bilen / firman? Är dom seriösa, eller säljer dom bara importerade lik? Tacksam för snabba svar. Är på väg mit gbg nästa vecka. // DZL_PWR Keep on keepin' on! | |
|
Har för mig att jag har varit in dit när jag var i Göteborg. Tror de hade en importerad M5 E39 som inte var så snygg, men jag kan blanda ihop med ett annat ställe. Syna bilen nog så du inte får sopor! //Schnitzer |
|
|
Det är ju givet, men jag tänkte ifall det är värt å åka alls. Det är ju typ 200 mil dit. Skulle ju vara trist om det är värsta liket. // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
| Har också undrat om den bilen är ärlig. Det verkar billigt i så fall. Fast denna är inte heller fel, ett år nyare och svensksåld. Länk | |
| Inte konstigt att jag inte kände igen firman, 0320- är inte Göteborg utan Skene. De har iaf varit igång sen 1994, så något rätt gör dom väl. | |
|
Ok. Kollade inte tel.nr så noga. Såg bara att det stod att den var i göteborg på blocket. Hur som helst, firman har ju funnits i 11 år, så dom kan ju inte vara sååå dåliga. Antingen så fuskar dom inte, eller så är dom bara jävligt bra på det. Kanske är värt å åka en sväng ändå. Det finns ju säkert andra bilar som är intressanta efter vägen. // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
|
Snackade med säljaren just. Den verkar helt ok. Han garanterade milen och det fanns full dokumentation + att han gav ett års garanti också. Det verkar ju ok, så det kanske blir ett besök. // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
| Jag hade hoppat den !. Är det en slump att dom har 2st 528or '99 som har rullat 12.500 resp. 12.100 ?, dessutom en 740 12.000 mil. Jag drar iallafall mina slutsatser. | |
bmw320cab |
Du kan fp nummret till en kille i gbg som kan kolla upp bilen åt dig när du ev provkör den så rullar du förbi han så talar han om om den är "mätarjusterad" |
|
Jag åker till Göteborg imorgon... vill ni att jag ska kika på bilen åt er? _________________ ///M som i Mugge. |
|
|
sorry såg inte att det var utanför GBG. _________________ ///M som i Mugge. |
|
|
bmw320cab Maila numret så ska vi slå en signal åt han om det blir å åka neråt. // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
|
Autocenter i Stockholm var i alla fall bluffare (smällda, skruvade bilar mm). Har förmodligen inget att göra med detta Göteborgsföretag??? Minns att några av personerna hette Robert Stavengren & Österman.... Kärran Länk |
|
| Den bilen har jag varit och kollat på.Firman ligger i Skene ca 6mil utanför GBG.Den såg väldigt fin ut kan jag säga.Sedan har jag hört historier om krockade bilar som blivit återställda och sålda men 528:an var kanon fin enligt mig! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.