|
|
|
|---|---|
| Vart kan man köpa bmws Diamantsvart på vanlig spray burk? Om det finns, förutom hos en bmw handlare förstås. | |
bustorp |
Mekonomen t.ex. "Ödmjukhet inför kunskapen" |
|
ja just det ja! Fan det visste ja jue- hade ja glömt :) Tack för snabbt svar |
|
|
Om du vill ha sprayburk med bättre sprutmunstycke rekommenderar jag att du köper på en lackfirma som bryter rätt kulör och fyller på på burk. Jag har själv testat original sprayburk mot en köpt på lackfirma och det är mycket lättare att få till bra (nåja) dimningar med den sistnämnda. mvh /Johan |
|
|
Orginalsprayer innehåller väldigt mycket lösningsmedel, det blir sällan bra resultat vid en s.k "tattarbättring". Funkar bättre det färgfirmorna blandar till o trycker i en sprayburk, nån krona dyrare men värt det. |
|
|
Köpte på mekonomen, dom fick tom. ta fram färgkod, men det ser riktigt taskigt ut... Som tur var provade man på insidan bagageluckan först för att kolla om det var något sånär likt, men icke. Tycker inte aett färgen borde åldrats så mkt där heller eftersom den delen inte utsätts för sol ljus eller dyl. Mitt råd är; Köp hos en lackerare som kan bryta rätt färg mot din bil. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.