AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.212

Daytonaviolett M5 Touring

Såg en sanslöst välvårdad och fin Daytonaviolett M5 Touring med svart skinn och M-system II lackerade i M5 E39-fälgarnas mörka färg i Båstad igår (6/7). Någon från forumet som ägde denna fruktansvärt fina bil?

MVH,
E38B12
Vorsprung Durch Überlegenheit
Visa användare
1.126
bood
320d xDrive Gran Turismo

BMW CS #761
Undrar om det var den jag var och tittade på hos BMW i Halmstad 1995? Det kan inte finnas så många sådana. Men då var inte fälgarna lackade.

"BMW six appeal"
Farkost:Länk
m5
975
m5toureg
E34 M5touring '95
E9 CS-A '75
AUDI A6 Avant 2.4 Quattro
E38B12@
eftersom det finns rätt så många -daytona-violett- i landet skulle jag behöva lite mera att gå på, minns du något av reg.nrt. (även chassis-nrt står ju på plåtarna ;)
-
bood@
den du såg -förmodligen på RIGO's bil- har nog gått till de eviga jaktgrunderna, det är förmodligen samma bil som avnvändes för testet i Tekniken's värld, den är tyvärr skrotat........
PFU041? Den har man kört en gång i tiden när den var ny....vilken bil det var då!

Flåklypa
To
19
Tompax
M5 Touring -94
Tror jag såg samma bil i Helsingborg i fredags kväll.. Stod på samma parkering som min Touring små fräck med två M5T på samma P... Tog några foton på den så jag åter kommer med reg nummret är på jobb nu(tyvärr).. Tror att det började på EX**** något..

m5
975
m5toureg
E34 M5touring '95
E9 CS-A '75
Tompax@
vilken är Din ??
-
EXE --- verkar har haft en ägare sedan många år tillbaka i Västra Skåne. Den har en speciell inredning från 'Individual'. Glädjande att få höra att det finns välvårdade Mtouring kvar ;)
-
mera tips någon ??

M5touring register
m5
975
m5toureg
E34 M5touring '95
E9 CS-A '75
glömde att tillägga beträffande EXE ---
Prod.datum 20.10.1993 EZ 14.06.1994 (!)

M5touring register
To
19
Tompax
M5 Touring -94
min är spm367 svart kanske inte absolut "mint" condition men jag ska fixa under kommande vinter köpte den i våras av en kille i stockholm...

haft lite problem med hc halten ska försöka fixa efter semstern annars har det bara varit två styrstag och vänster framhjuls lager som har behövts fixas.. Det sitter ett ferrita system från cattarna o bakåt vet ej om jag vill ha det så, har planer på lacka om efter vintern oxå lite mycket stenskott ...

ska se om jag inte kan fixa bilderna på exe, vet inte hur jag får ut dem på nätet. Kan kanske skicka dem till någon som kan lägga ut dem...

m5
975
m5toureg
E34 M5touring '95
E9 CS-A '75
Tompax@
lägga ut bilder på EXE --- på nätet är kanske inte så populär hos ägaren ??? i allafall inte med synlig -reg.nr. -
tydligen har bilarna blivit aktraktiva stöldobjekt igen -
-
(du får gärna skicka några bilder till mig som e-mail-bilaga ;)

M5touring register
Det var EXE XXX jag såg.

MVH,
E38B12
Vorsprung Durch Überlegenheit
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.