|
|
|
|---|---|
| Har en importerad 528iA T - 97. Ringde till BMW i Kalmar och frågade på Instruktionsbok till bilen och stereon (stora ljudpaketet). Fick råd att kolla numret på mina befintliga tyska böcker. De ville ha 250 + 100,- för dessa böcker. Lät dyrt! Kan man köpa dom billigare nån annanstans?? Nån som vet? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Dyrt,? inte för så mycket läsning och nödvändiga att ha. Finns på engelska på nätet i pdf format. ///MVH Hasso Länk |
|
Tycker inte heller det är dyrt och jag tror det är svårt att hitta någon annan som säljer dessa...skulle i så fall vara om du hittar en liknande bil på skroten med intakta böcker. ___ //Ulf |
|
|
Tack för svaren! Nån annan sa att han köpt för 120,- + en 50-lapp för stereoboken. Han ville väl visa vilka klipp han gjort... Jag ringer och beställer med en gång! Tack igen! |
|
|
När originalböckerna tar slut så brukar handlarna sälja en kopierad variant som jag kan tänka mig är något billigare. Givetvis så kan du ringa till olika BMW-återförsäljare så priserna kan skilja något men det äts ju ofta upp i andra kostnader om du får längre att köra... ___ //Ulf |
|
|
Betalade själv ungefär de priser som du fått när jag köpte svenska böcker till min 540 och det var på Förenade Bil i Malmö. ___ //Ulf |
|
|
Nackdelen är att bmw inte skickar ut beställning på böckerna,man måste åka och hämta dom,då gäller de att närmsta har dom. Nån som vet hur långt tillbaka man kan köpa inst.bok till bilen? glömde fråga de när jag ringde,visste bara att han inte hade nån hemma. |
|
| När jag köpte instruktionsbok till min importerade 525iA -92 för ungefär en vecka sedan så bäställde BMW (M-bilar i Västerås) boken från Helsingborg. Jag fick den dagen efter och betalade 150 kr. Jag tror inte det är helt omöjligt att få den hemskickad mot faktura om man bor långt bort från närmaste återförsäljare. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.