AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.937

Tips på snygga sidospeglar till 5-serie e34

Sida 1 av 2
ps
42
psx
535i -90
Som rubriken lyder;

Söker EL-sidospeglar till min skönhet :>
Någon som kan tipsa om nått som passar modellen bra?
M3 speglar kanske inte är att rekomendera :) någon som vet/sett några snygga speglar.

Länka gärna

Visa användare
18
aOla
530 -89
jag har cup (kolfiber look) speglar. lite väl små kanske men utifrån ser dom helt okej ut
ps
42
psx
535i -90
Du har inte bild på pärlan att länka till ? =)
Sh
371
Shifty
M340i -21 G21
120i M-Sport -19 F20
Jag skulle gärna ha M5 - speglar på min... Det susar så mycket från dem när man kommer upp i de lite högre marchfarterna.
ps
42
psx
535i -90
m5-speglarna mer aerodynamiska?
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Nej, inte originalspeglarna till M5, vilka är likadana som sitter på alla E34, men fr.o.m. -93 o framåt, blev speglarna helt tysta. Det är inte speglarna som brusar! De är perfekt konstruerade (vindtunnel). Det som brusar är framrutelisten, o det blev värre fr.o.m. -93, när nya listen kom. Finns ingen anledning att köpa eftermarknadsspeglar, då de inte gör ngn. skillnad i brus!

BMW - Wir haben den Fuss am Gas, und die mode fest im griff...Volle Kraft Voraus!!!
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Tycker mina speglar låter rätt bra alltså,känns inte som dom är speciellt mycket vindanpassade...
Dessa tycker jag är lyckade, monterade på en mycket vacker E34 Touring dessutom, Länk Tyvärr finns dom inte att få nya längre, men det går nog att hitta beggade?!

Mvh Stephan

Sh
371
Shifty
M340i -21 G21
120i M-Sport -19 F20
Tack för beskedet KRAFTWERK. Då ska jag låta orginalarna sitta och sluta bekymmra mig om det. ;-)
ps
42
psx
535i -90
"AC Schnitzer sportbackspeglar, Santorinblå"
Jo dessa var grymt snygga.
Någon som kan hitta dessa beg. eller nya någon stans?
Gör mig glad.. =)
da
21
danne_igge
Bmw 525IA - 93a
Hej. Jag har en Bmw 525 och jag har M3 speglar dom passar suveränt superläckert.

Mvh/ Danne
Tr
207
Tracfreak
M5-99
523 Touring 99
Jag har "Cup"speglar på min M5:a,och nog gör det stor skillnad på vindbruset alltid,speciellt i farter över 120-130.
Tr
207
Tracfreak
M5-99
523 Touring 99
Javisst ja,glömde tillägga att dom är el styrda och lackade i bilens färg.
da
21
danne_igge
Bmw 525IA - 93a
Jasså det blir alltså mindre vindbrus med dom, Vet inte själv för dom var på när jag köpte min.
Tr
207
Tracfreak
M5-99
523 Touring 99
Ja,och tycker nog att bakåtsikten med cupspeglarna är helt ok,trots att dom är ganska små,men då jag kör m5 brukar inte bry mig så mycket om vad som händer bakåt (hi.hi).
da
21
danne_igge
Bmw 525IA - 93a
Ha ha. nä men det förstår jag det är lika för mig. Jag tycker man ser suveränt bakåt. sen är dom snygga att titta på.

Mvh/ Danne
ps
42
psx
535i -90
Bilder?
Vore nice att få sig en visuell uppfattning =)
jag har sett en del äldre e34, främst 518, som har svarta originalbackspeglar. jag undrar om det fanns till den nyare modellen av backspeglar till e34:an också?
är de lackade svarta eller är det "ren" svart plast? om ni förstår vad jag menar.
hittade en sida, dock på japansk, som visar nästa alla backspeglar till bmw:or.
Länk
dessa var sköna också. original fast med lite krom och moderna inslag. :)

Länk

marcus
Tr
207
Tracfreak
M5-99
523 Touring 99
Jag har försökt lägga upp min bil i läsargalleriet men har enorma problem att få min hotmail att passa bilderna vidare.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.