|
|
|
|---|---|
|
Hej nu är det så att jag vill trimma min bmw e34a 91års model. motorn är en 535i Jga vi ha ut mycke häst ur den å sen så vill jag ha ett vrid så det bara skriker om det. jag vet inte om jag ska köra med turbo eller ska man ta en kompressor.. jag är nyfiken på pris å vad man kan ta ut ur bilen utan att motorn går en ca 10 mil sen så är det trasig.. jag har sökt på nätet men jag hittar inget. tacksam för svar mvh john JR | |
| Turbo är absolut billigast, och om du gör det rätt så kan du ta ut 400-500hk eller mer och fortfarande ha kvar mycket god tillförlitlighet | |
|
Baalzamon. okej så du säjer om man gör det rätt så går det att ta ut så mycke.. men vad menar du att man ska göra det rätt??? mvh john JR |
|
|
Han menar nog att man inte ska göra det fel... Hehe- surfa in på www.pure-pf.com och hör med Bäckis o Ärtan om vad du behöver för delar osv! MvH |
|
|
Tack så mycke. christian jag ska se vad dom kan säja om det JR |
|
| Det gäller att snåla på rätt ställe, det är vad jag menar. Men Christians råd är mycket bra, hör med Bäckis om han inte kan hjälpa dig för han vet hur man skall få det att hålla. | |
svavelvinter |
bara du inte räknar med att en 20.000kr trimning går att få upp i 500 hästar så ;) Det kostar om det smakar :) |
|
Jo tack det vet jag att det kommer att göra men det blir roligt sen när det är kalart JR |
|
| jag e snart uppe i 20000,- (inkl. bil) o 500hp e snubblande nära.. | |
| 20 000:- får man ju ett styrsystem för ialle fall:D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.