|
|
|
|---|---|
snide |
tjena. en fråga: är kam och vippor något man behöver byta ragelbundet efter ett visst antal tusen mil, eller ska det hålla? vill köpa 325 e30. |
|
Det är inget man byter regelbundet eller vid ett visst antal mil. Men du byter dom om dom är slitna, går sönder eller vid kamaxelbyte (om dom då är slitna). Funktion före styling! |
|
|
Jag har en 325a 88 E-30 som e till salu till rätt pris. OBS där är mycket gjort med den. Chip Putsatförbräningsrum, Trimmkam 284-272-110 , vippor,extraktor och 3tums avgas(Högljudnivå),justerbar bränsletrycksregulator nya vev,ramlager och kolv, oljeringar kamremen är byttad det är för mycket att skriva. maila mig jonassoderberg123@spray.se Jonas |
|
|
Hej! Dessa detaljer byts ut som tidigare skrivits när de blir slitna,vilket inträffar om servicen ej gjorts enligt rekommendationerna. Mvh Janne. |
|
|
Är ca tre papp ett vettigt pris för byte av kam på en 323? Alltså den lokale Shell macken ska göra det. Jag har kam vippor och vipparmsaxlar. de ska bara byta. är det billigt/dyrt?? BMW rules! |
|
|
Hmm 3000kr.Bor du i Skåne?Så kan jag göra det åt dig för 1500kr. hjorten |
|
|
Nix inte direkt.. Bor i Värmland. Tack ändå. BMW rules! |
|
323E21terror |
3000kr för detta byte är inget överpris, skulle kunna tänka mig att de flesta "verkstäder" inte gör det billigare än mellan 2-3000kr. Har du kontakter och råkar känna folk eller om det rör sig om en riktig "hemslöjds" kille som håller till i ett skjul typ så lär du komma undan billigare. farten är min drog |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.