|
|
|
|---|---|
bmw,m3 |
Hej! någon som känner till denna m3a finns i jönköping är ute på blocket med bild verkar som en bilfirma har den n.p.bil Årsmodell: 1993 Miltal: 12 000 - 12 999 Pris: 85 000 kr BMW M3 COUPE Mätarställning: 12800mil Färg: RÖD Karosseri: Sportkupé Bränsle: Bensin Växellåda: Manuell Info: AC, Airbag förare & passagerare, CD-stereo, Elhissar fram och bak, Elspeglar, Farthållare, Färddator, Komplett ifylld servicebok, LM-fälgar, Servostyrning, Sidoairbag, Sportstolar, Stolvärme fram, Yttertemperaturmätare, m.m. Registreringsnummer: BXM674 tacksam för svar om någon vet nåt om den. Mvh |
|
Hej, Vet inte något om bilen i sig men det finn lite skrivet om just den firman.. Länk Bör kanske kollas upp extra noga vid ev köp.. Mvh Jimmy |
|
|
Den har ju dessutom haft några ägare... Regnr: BXM674 Färg: RÖD Fabrikat: BMW M3 Årsmodell: 1993 Fordonsslag: PB Chassinummer: BF91050JC30214 Upplysningar: Fordonsdata Fordonsstatus: I trafik (2005-06-02) Antal ägare: 13 Datum för första reg.: 1996-11-28 Producentansvarig: I trafik första gång: 1996-12-05 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: Direktimport: Ja Utredning: Nej Tillfällig registrering: Nej Tekniska data Effekt kW: 210 Antal passagerare: 4 Max släpvagnsvikt: Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1560 Max lastvikt: 370 Kopplingsanordning 1: Kopplingsanordning 2: Däckdimension fram: Däckdimension bak: 235/40R17 Kaross: Täckt |
|
bmw,m3 |
Hej! även skriver han så här = Hej ! Den är omlackad på auktoriserad firma,sådet blir inte bättre än var det är.Servicebok finns men den är dåligt använd.Om du orkar så kan du komma o kolla på den,så får du titta,provköra och titta på dom papper som finns.Fälgarna som finns extra är 8+9x17" ASA kanske man ska akta sig för den men ska väl upp å kika på den om lusten faller in. Mvh |
|
Den bilen har jag ägt -99. Den hade gått 7300 mil när jag köpte den. En ägare innan mig i sverige. Köpte den efter en lätt krock i fronten och den reparerades av Borås Skadecenter. Inget snack om att jobbet är riktigt bra utfört. Men det kan ju ha hänt lite sendan dess. Jag sålde den -00. |
|
|
Vet inget om bilfirmans seriositet men den 540 som diskuteras i denna Länk och som var till salu hos en annan handlare på samma ort är nu till salu hos NP. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.