|
|
|
|---|---|
|
Hallo alla glada!! har nu idag installerat ice>Link i min bil, och allt har gått bra tills jag som sagt skulle välja cd (cd-växlare) på min nav display. Det finns helt enkelt inte något val för detta!!! =( bilen har 16:9 nav med bandare bakom, fördragna kablar till cd-växlare och den lilla cd-växlar lådan som jag koppla in ice>Link på. hur får jag nu upp så jag kan välja cd i min meny på naven ?? tack på förhand preatorian | |
|
Se till att alla kablar är urdragna ur din gamla cd-växlare (Mycket viktigt). Koppla loss batteriet under installation och koppla på efter. |
|
|
Eh, Dension ice>link går väl inte att använda samtidigt som cd-växlaren - den ersätter ju växlaren... /bfg |
|
|
Hej! Förstår inte riktigt hur Du menar... Menar Du att Du inte vet/hittar hur Du skall välja eller att den inte hittar? På min med 4:3 så trycker jag på mode-knappen och då växlar den mellan CD-Radio-Tape. Eller missförstod jag? Carl |
|
|
känner jag mig dumm eller !!!!!!!!! efter carls enkla förklaring funkar allt perfekt!!!!! TACK PS. inte alltid lätt med nya bilar |
|
|
Nemas problemas! Carl |
|
|
bfg>> Det är därför alla kablar ska vara urdragna ur BMWs cd-växlare. |
|
|
Jag missförstod nog Preatorian - jag trodde han letade efter CD-växlaren efter han installerat ice>linken... /bfg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.