|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder är det bara att slå ut dom eller?? Marcus Kylén marcus@m-tec.se www.m-tec.se | |
|
Det bästa brukar va att använda en avdragare. Finns att köpa på biltema för några kr. Annars så kan man använda två hammare och slå på var sida om leden. Då brukar den hoppa ur. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Ööö bara banka med hammare... Nja så lätt är det väl inte. Du måste ha en typ av press för att få bort leden från länkarmen.. Lättast är att du tar med hela länkarmen till en verkstad så hjälper nog dom dig att pressa ur den och i med den nya. /Daniel |
|
|
Är det inte styrleden som sitter mot hjulet vi snackar om? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Står det väl inget om.... "Hur få bort leder på länkarmen fram E30" och lederna sitter väl pressade i länkarmen om jag inte kommer ihåg fel... /Daniel |
|
|
Ok.. Det är jag som tänker på fel led. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Hehe.. Ja finns så mycket leder å skit så man blir tokig.. Och det ska alltid vara glappt... /Daniel |
|
|
Jag har en bild på hur jag pressade ur dom med en pelardomkraft, Maila din E postadress till mig så skickar jag den. isakare@telia.com |
|
|
Skärbrännare för att få bort gamla å press till att få i dom nya! Det är mitt förslag --- King of the road |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.