|
|
|
|---|---|
| Eftersom en E39 kostar nu med samma motorkraft lika mycket som en E46. Undrar jag om samma sak som har hänt med E39 när E60 kom kommer att hända med E46 nu när E90 har kommit. | |
|
Ja. Dock har värdefallet på E46 redan börjat... /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Jag for till Förenade i malmö och de ville ha för en ny 320i e46 med myckt utr för 315k är de galna jag menar du får ju en E90 för samma pris |
|
|
Extrautrustning till BMW är aldrig billigt eller gratis. Bilarna säljer sig själva till de som har råd. Den "bästa" dealen jag nyligen sett är nog de STCC utrustade bilarna där man i höstas kunde få loss en 320iT med M-paket II, 18-tums M135 fälgar mmm för 291kkr, sedanen var 10kkr billigare dvs 281kkr. Tveksamt om det går att få loss en 6-cylindrig E90 (320 E90 har en fyra och skall nog jämföras med 318 2.0) med mycket utrustning för 315kkr. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 Renault gör sig bäst på flaska med svart etikett :-) |
|
|
Men är inte E90 en bättre bil än E46? Är det inte som att jmf E60 med E39? |
|
|
Jo, e90 är enligt min mening bättre på nästan alla punkter. Visseligen är e46 coupé fortfarande en av de vackraste karosser BMW tillverkat, men E90 är en kompetentare bil. 330 E90 väcker nästan anstötligt habegär. |
|
|
enligt modellguiden så har den senaste E46 320i en 4a i motorn ej en 6a |
|
|
DonAmir: Fel den har en 2,2 l sexa på 170 hk. mh Länk |
|
|
fel gå hit Länk kolla 320i 2005 Den har en 2.0 l fyra på 170 hk iaf enligt autopowers modellguide |
|
|
gå till E46 eller hit Länk |
|
| jag tror personligen det är något som är fel i modellguiden och inte just bilen | |
Gemini__ |
Kika här: Länk //Thomas |
| ok då får man väl meddela autopower att ändra modellguiden | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.