|
|
|
|---|---|
|
Skall det finnas en sån ? E ju rätt korkat av tyskarna annars..helt öppet under motorn. Ser ju ut att kunna finnas fästen för en under. Eller är det bara att börja bygga en själv.. //Micke Killar me hjärna skrotar bilar me stjärna.. :) | |
|
Ja, det finns en hasplåt, eller hasplast.. Egentligen i flera delar, en stor balja under motorn, två trianglar på sidorna och en under växellådan |
|
|
Hmm okej. Undra vart min sån tagit vägen då ;) Blir till att leta på skroten då.. tack för svaret |
|
| Jag har tänkt på detta med,den har jag inte heller!!jag får ta och kolla skroten med... | |
| Kolla skrotarna, men ha inga höga förhoppningar, eftersom de är väldigt utsatta och får ta smällar såväl vid avåkning som krockar... | |
parolof |
Inte alla Coupér ska ha "hasplasten", inte 318is men kanske din 320 |
| Sedanerna har det iaf... | |
|
det finns 2st olika typer en liten och en "stor" som hör till m-teknikpaketet. Dock så finns det ingen som går längre än till kuggstången. /Peter |
|
|
Får la hitta en te en 740 eller nåt..borde ju finnas.. bara att bygga om litegranna.. vill bara att d ska skydda så d inte kommer upp så mycke skit underifrån.. //Micke |
|
|
Eller så knäcker du enkelt till något i alu! På 325TD sitter den främre stora baljan ända fram, så den går upp alldeles bakom stötfångare/spoiler, sedan som sagts ensom sitter ihop med främre och täcker vxllådan, och två trianglar längst fram hö+vä, vid luftriktarna för frambromsarna, riktigt smutt! Dessutom en värmesköldshistoria som är lite småknölig att få tillbaka på höger sida.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.