|
|
|
|---|---|
|
Var på väg hem från Malmö i söndags när en M5 E39 for förbi lite över gällande hastighet... Vi körde på rätt bra innan jag svängde av i Hbg. Jag körde en blå M535. Finns ägaren till M5:an här kanske..? " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk | |
kilroy |
Var bilen möjligtvis svart...?Mvh kilroy |
|
Japp, eller mörk i alla fall. Svart eller mörkblå med originalfälgar. " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
kilroy |
Hehe...så fort gick det väl inte...:))Kan ha varit jag...beror lite på vilken tid det var...Mvh kilroy |
|
Ca 17.00 på eftermiddagen vill jag minnas, och bitvis rullade det på rätt bra...:) Jag har i alla fall aldrig kört Malmö-Hbg snabbare...;) Det var en silvrig E60 som låg med ett tag men den hängde inte på när gasen närmade sig golvet.... Låg bakom dig i ca 180-190 blås när det började gå uppför mot milstolpen efter Landskrona. Då gasade du och jag försvann i din backspegel.... " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
Hade också ett trevligt följe med en lila e38 mellan Halmstad och Göteborg i tisdags kväll ca 22.30-23.10. Kul när man hänger på varandra lite. Kanske ngn som känner igen sig? -Phil |
|
|
Ännu roligare var när vi mellan HB och HST körde en råsänkt golf ... snabbt med BMW motor på släp då diverse BMW förare saktade och och nickade igenkännande ! -Phil |
|
kilroy |
C.Svensson*Det var min bil...men det var min bror som körde. Han var nere i Malmö hos mig och farsan och gjorde service på sin 528. Sent på eftermiddagen ringde hans fru och berättade att deras grabb blivit biten av grannens hund och att hon och grabben var på lasarettet. Min bror fick uppfattningen att grabben var illa skadad (vilket inte var fallet visade det sig). Eftersom hans 528 stod med torrt oljetråg tog han min bil och stack iväg. Han kollade med sin fru om det var några polisaktiviteter på gång på motorvägen men det var lugnt. Jag kan tänka mig att han stod på rätt bra...Jag körde upp till Helsingborg själv men det var ganska tidigt på morgonen.Mvh kilroy |
|
Kilroy Din bror kom nog fram rätt snabbt om han inte lättade på gasen när jag svängt av...:) " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.