|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Jadu Tomas, när det gäller inlägg på mailinglistan ligger du nog ganska högt upp fast på ett bra sätt (pss Hassos alla forumsvar). Sedan skall utan tvekan erkännas e-postlistor oftast blir lite mer familjära i tonen. Forum har dock sina fördelar också fast oftast en aning mer opersonliga. /Gunnar |
|
|
På nya sidan så registrerades jag den 2001-05-14 Tror att detta var min första tråd? Länk |
|
|
Gunnar>> Du har så rätt så. Ett forum är lysande om man bara söker ett svar på en fråga. Med mailinglistan så var det nästan som att sätta sig ned och snacka om bilarna, fast på nätet då såklart. Man var detaljinsatt i listmedlemmarnas bilprojekt och man engagerade sig i hur det gick med lösningen på någons problem. Men då var vi ju inte så många, idag skulle det nog inte fungera när Autopower blivit så stort. |
|
|
Skulle mailingslistan bli lika populär som forumet skulle man komma hem från jobbet och typ 6000 mail per dag att läsa! :-) Jag håller helt med dig Tomas om stämningen och intresset för andras problem. Nu kanske man har svaret på vissa frågor på forumet men låter bli och svara ibland då någon annan svarar säkert tänker jag! M3 E30Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.