|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Magnus M: jo visst men det är tydligen nåt annat som gäller hemmavid, eller?? Du som är/var en rikskändis, blev det nåt Spybar som kändis?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
2001-05-15 När var det ni skramlade till en ny server? Var det inte under 2001? |
|
|
Kan inte pasta att jag var speciellt tidig 2002-12-18, men jag var ratt aktiv under en period. Sen foradde jag BMW och korde S3'a ett tag, ar dock fortfarande inne och laser ibland. Det hander att jag foljer nan rolig trad med stort intresse, senast var det han som bytte in en trasig TDS och alla som plotsligt anmalde det hela. Kul. Iaf roligt att se hur bra det gar for siten och hur mycket den tillfor. Kunskapen som finns har ar otrolig. Kristian |
|
|
2001-05-20 är väl bland dom första. Var ifårn BMW-träsket under några år men har trillat dit igen :-) Mvh Marin |
|
| Då var man nästan exakt ett år efter då, Maj 2002, men min första profil var mycket tidigare. | |
|
2002-12-24 15:44 (För 1008 dagar sedan) Bra julklapp:-) till mig själv... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Udo: Du menar på fullt allvar att du missade Kalle Anka för att regga dig på forumet :) Själv var jag väldigt sen med att regga mig: 2002-06-13 15:15 (För 1202 dagar sedan) Men de börjar bli ett tag sen även det. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Hmmm, såg att jag hade 28 inlägg sedan 2001-10-16. Får väl bättra mig. Vill passa på att berömma Autopower för ett strålande arbete!! |
|
|
Gasar-Magnus: Ju det är fullt upp både hemma och på jobbet. Kändis vete rackarn... men i TV/Radio och ett antal tidningar (svenska och utländska) har vi varit med i nu. Men när Titan television ville ha med oss i Outsiders sa vi stopp... ---- Magnus M, BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Registrerade mig med annat "nick" 2001-08-09. Var dock inte särskilt aktiv under i stort sett hela 2002 så jag öppnade ett mer personligt konto i januari 2004. Ser nu att jag hamnade någon stans i mitten av tabellen över aktiva forumdeltagare. Får väl ses som lagom utstickande, eller? :-) |
|
|
Första tråden: Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
2001-05-14. //Player |
|
|
2001-05-23 Jag läser mer än skriver och lämnade BMW för ett år sen och köpte en ny.....slå mig inte nu.....Ford Focus. Igår fick jag ett enormt habegär för 130i så nu är det bara att börja spara pengar. /Robban |
|
|
Vi har redan kontaktat alla bmwhandlare så du blir bannlyst. Fordägare... =) bayrische gewalt- mit klavier und trompetenklang |
|
|
2001-06-26 Ligger illa till i listan øver inlægg/dag... Micke |
|
|
2001-05-14 gäller för mig! Mvh, Steaman |
|
|
2001-12-27 var datumet när jag kom till skott. Mvh/Micke |
|
| Undra vem som gjorde flest inlägg på gamla mailinglistan, som jag tycker var roligare än forumet. Ganska trevligt när man kom hem från jobbet och det låg 60-70 mail i inboxen från medlemmarna på listan. På den tiden var inte BMW Power så stort som det är idag. Minns att Janne S och jag nästan dagligen diskuterade E30. Vad tiden flyger iväg! Det måste vara mer än 10 år sedan... | |
|
Lever mailingslistan än? Man fick något mail från listan för något år sen men den har varit död länge nu. Det var bättre förr! :-) M3 E30Länk |
|
|
Hej Abbe! Dig minns jag från tiden med mailinglistan. Dock verkar den vara nere nu, finns inte i menyn längre. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.