AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
553

Ny 750!

fa
249
faktor
BMW 750iA -97
Äntligen har jag hittat min drömbil. BMW 750i, 97:a, med Nav/Tv, mm.

Efter mycket om och men så fann jag den av en slump och jag vet att många svenskar har ringt (även när vi höll på att diagnostesta elektroniken). Bilen dök upp i Berlin i Torsdags eftermiddag 30/6 och av en slump så såg jag den i fredags 1/7 när jag var i Hamburg. Bilen kostade 7200 €, Jag återkommer med allt som hänt innan och efter samt bilder. Har precis kommit hem..... Men nu finns bilen i Sverige och skall besiktigas framöver. Som det verkar just nu så är detta det enda och första verkligt lyckade bilköpet som jag gjort i livet, med tanke på nybil och värdeminskning kontra begagnat köp samt problem, mm.
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Grattis till bilen! Du kommer nog att trivas med en V12. Det gjorde jag och jag ångrar mig nästan att jag gjorde mig av med den.

//Schnitzer
Grattis, kul att du är nöjd med bilen. Fick du testat den hos din släkting i Berlin? 7200 € är verkligen inte mycket pengar för en sådan bil. Passa på att serva och köpa reservdelar, däck, olja, tillbehör i tyskland då det är billigare och bättre. Fast du har redan hunnit hem ser jag. Hade varit kul med bilder på underverket.
Visa användare
625
Jocke W
M5-89 E34
750iA-96 E38
750iA-05 E65
X5 3.0-06 E53
318i-92 Cab E30
Z3 Roadster 1.8-96
Grattis till bilen!

Övertygad att du kommer att trivas med 750:in... sagolik kombination komfort, prestanda och kvalité!

Välkommen in i 7-serie gänget ;-)

Mvh Jocke W

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.