|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Med stor glädje kan jag nu meddela att det miljonte inlägget skrivits på AutoPower Forum. Forumet startade 2001-05-14 och har redan sedan starten haft väldigt mycket inlägg. Det är inte ovanligt att det är över 1.000 st inlägg på en dag. Samtidigt konstaterar vi att vi har 22.800 registrerade medlemmar. Imponerade siffror! Stort tack till alla skribenter som bidragit med totalt över en miljon inlägg! Mvh Tommie, AutoPower.se | |
|
Grattis!! ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Vem skrev det miljonte inlägget btw? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Tommy, Kan du se vem som skrev det miljonte inlägget? |
|
|
Coolt! Grattis Autopower och tack till alla som gör forumet så oemotståndligt! :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
| Tommie, förlåt skrev fel :) | |
|
Enligt mina beräkningar så var det Paap Reeder som skrev det miljonte inlägget idag, 2005-07-05 kl 23:01, i följande diskussion: Länk Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Grattis grattis :)) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Grattis till "oss"! | |
|
Coolt! Det här är ett forum med många aktiva. Flåklypa |
|
|
Om man antar att det i snitt tar två minuter att skriva ett inlägg så är det 2 miljoner minuter eller nästan 4 års kontinuerligt skrivande... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Rå kul med detta forum. har sparat en och annan krona på att söka hjälp bland stallkamrater och mek sidorna. att jag skulle ha haft problem med bilen erkänner jag endast för er, inte ens min fru får veta mitt vänsterprassel med er... Många tack Ove Rulla fortfort!!! |
|
|
Låter både roligt och mycket med en miljon, men forumet har ju funnits några år. //Schnitzer |
|
|
imponerande :-) _________________ ///M som i Mugge. |
|
|
Gôtt mos! Tack och grattis till fantastiska AutoPower! Jag kollade in några andra "stora" märkesinriktade forumen och kollade hur många inlägg det finns i de forumen. Värt att notera är att det ingår annonsmarknad och off-topic-inlägg i en del av dessa: Turbo Performance Club Länk : 260 000 Saab Turbo Club of Sweden Länk : 323 000 NordicAudi Länk : 187 000 Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
ErikW: Vet du varför det är så lite inlägg på de andra forumen? För att alla hänger här och skriver :) Hur som helst så är det många som inte har en BMW och som inte gillar märket men som ändå ska hävda sig på detta forumet. Vet inte hur många "vs-trådar" de har deltagit i men det är många! //Schnitzer |
|
|
Grattis! MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
| Grattis! | |
|
Otroligt! Det intressanta är att det mesta faktiskt är läsvärt! |
|
|
Håller med acey, smått otroligt att man gärna ögnar igenom de flesta trådar och sen stannar och läser mer på de som berör en. (5 serie forumet tex, har jag ju inte så väldigt stort utbyte av i nuläget =) ) |
|
|
Det är nog så att BMW ägaren är mer bilintresserad av sin bil än andra som åker i sina transportlådor, vilket utrönar i eget mekande och delgivande här på sidan. Min hypotes. Håkan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.