|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! E spekulant på en Bmw 540ia i örebro,finns det nån som känner till denna bilen,nyinlagd på blocket,har en rätt bra bit o åka för o kolla upp den.vet inte hur man länkar till sidan.någon som vet något? Tack på förhand.... | |
kilroy |
Är det denna?Länk kilroy |
| Tjenare Kilroy! ja det e rätt,tack för hjälpen = ) Känner du till något om denna bilen? vet att den funnits en runda tidigare på blocket utan att ha blivit såld.... | |
kilroy |
När du länkar till en sida gör du så här:Öppna sidan som skall koperas. Markera sidans webadress t ex med musen. Högerklicka på musen Klicka "kopiera" Öppna sidan där du vill kopiera in din länk. Högerklicka med musen Klicka "klistra in"That´s it...På denna sidan förvandlas webadressen till [LÄNK] efter att du klickat "Besvara inlägget"Mvh kilroy |
kilroy |
Nej, tyvärr, jag vet att bilen varit ute förr till försäljning, det är allt jag vet.Lite sparsamt med info. Klädseln ser väl hyfsad ut...om miltalet är rätt är väl inte priset oskäligt om bilen är frisk för övrigt.Har du tur så är det någon anan på forumet som har mer att komma med.Mvh kilroy |
kilroy |
Ursäkta alla stavfel...huvudet är trött idag efter för mycket öl...Mvh kilroy |
| Tack för svaren Kilroy, förhoppningsvis ska jag klara av o länka själv nästa gång =). hoppas det e nån annan som kanske vet nåt,e ju rätt tråkigt o åka så långt om man blir besviken när man kommer fram.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.