|
|
|
|---|---|
|
ska köpa tråg och oljepickup. nån som har bild på det eller vet typ nån sida där man kan se hur den ser ut?.. har aldrig haft isär sånt. bara på oljepickupen. tråget vet jag hur det ser ut ;) | |
| Testa Länk | |
| jag får inte upp nån om det direct.. försökte litte men hitta det inte?... | |
|
Vilken motor är det som det handlar om? Om det är M30 så har du en bild här: Länk Om det är en M60 så var det svårare att hitta en vettig bild. Några andra motorer fanns det väll inte i både E34 och E32? |
|
| den bilden är perfect. vilken sifra är pljepickupen är det 5 eller har jag fel ?:D | |
| Stämmer bra med 5 | |
| Men på bilden. så står det ju att 1 är oil pump. den man ser i bakgrunden är inte det samma som 5:an?... eller? | |
|
1 är komplett oljepump, sedan är de andra nedbrutna. Bild på M60: Länk I E32 och E34 monterades massor av motorer, jag orkar inte rada upp dem här. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| nae det är m30 jag är utte efter glömde säga det "sorry".. Men Men då vet jag vad det är jag ska skruva isär. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.