|
|
|
|---|---|
|
Vad tycks om denna 325:a?? Länk Vilket föredrar alla ni 325 ägare av e36 karossen?? Fördelar?? nackdelar?? Vad brukar paja?? | |
| Fyrtiotusen för en importerad 91:a är sjukt dyrt. Vill du veta mer om 325, testa att söka så hittar du en del ;-) | |
| Fyrtiotusen är ungefär vad jag vill ha för min importerade 91:a också. Och jag har inte ens någon servicebok. Antar att jag lär få behålla den då... | |
parolof |
verkar väl ok om den är lika fräsch i verligheten som på bild, import=lite/ingen rost (plåthatt på;-)) |
|
Jag köpte min 92a med 20.000 mil för 19.000 Kr och den är inte importerad. ;) |
|
|
"Sjukt dyrt" var ju en överdrift. Att dömma av den info som ges så är det väl varken ett fynd eller ocker. Åk och se på bilen vetja. Fördelar + Härlig motor + Roliga vägegenskaper + Mycket körglädje för pengarna Nackdelar + Hög försäkringspremie + Drar mer än en 4-cylindrig E36 (givetvis) + Lite bullrigare och obekvämare än t ex en E34 för samma peng Kan faktiskt bara rekommendera E36 325i till den som vill ha en sportig mellanklassbil för vettiga pengar. Driftsäkra också, min har aldrig tvekat i någon som helst situation. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Får du den för 30-35 så tycker jag det är mycket bil för pengarna. | |
| Köp en 328, så slipper du byta senare ;) | |
|
Troligtvis så finns det en viss prutmån! För 35000 anser jag att du gör en bra affär, förutsatt att skicket överenstämmer med bilden. |
|
|
ja tackar för alla era svar hoppas den finns kvar om nårra veckor ska på utlandsemester nu :) annars finns de fler! |
|
|
Lite dyr tycker jag, 30.000-35000:- max. Min M5 E34: Länk |
|
|
Jag skulle köpt en 325:a > 92. Den har variabel ventilstyrning "vanos" - lägre bensinförbrukning och något bättre vrid. Du borde väl kunna hitta en 325:a från 93-94 för en snarlik summa. T.ex : Länk Länk Länk Länk Länk Utbudet är riktigt stort, bara välja och vraka! :D |
|
|
Priserna på bilarna varierar kraftig beroende på vilken del av sverige bilen säljs. Mer norrut man går blir det dyrare. Jag köpte min 94 318 för 38.000 i mycket bra skick. En liten bublan röst bara, 19.000 mil fullt servicebok och nära vad jag bor. Den är utrustad med sportstolar, acc, abs, krockkuddar,avtagvar drag, el hissar blablabla och fint stereo med 12"pioneer baslåda och förstärkare. Mycket fräsch är den särskill i inredningen, visst några stenskott finns på fronten och några parkerings bucklor. Bilen går fint och den är väldigt ekonomisk att äga den drar ungefär hälften av min M5:an gjorde. Jag var inte beredd att åka lång och köpa bil eftersom hade inte möjligheterna annars hade jag hitta samma bil för 30k i stället i södra sverige.. Om du har möjligheter att åka lång för att köpa bil säkert hittar du billigare bilar. E36 har alltid jag sagt är övervärderat man får med 40.000 en fint e34 som är i bättre skickt och bättre bil överhuvudtaget... mvh Mauricio |
|
|
eftersom de kommer bli körkorts bil så e budgeten rätt tajt så ja valde att köpa en bil som ser bra ut dvs färdig stylad som sk första bil! för att sen uppgradera till vassare bmw me trim o styling efter skoltidens slut =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.